Toon posts:

Europa ja of nee?

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort moeten we dus gaan stemmen over de grondwet.
Er is redelijk veel over te doen maar ik vraag me af of we nu wel zo goed af zijn met dat Europa.
In mijn ogen is het een geldverslindend iets en wat levert het op?
Politieke stabiliteit? Mijn antwoord is nee
Evenredige economische voorspoed? ik denk het niet
Het kost sowieso al ontzettend veel om het Europese parlement bij elkaar te brengen, dan weer in Straatsburg en dan weer in Brussel, ook al om de declaraties die ze in mogen dienen.
Als ik declareer krijg ik het minimum, terwijl ook ik door het gehele land moet reizen voor mijn werk
Ik heb mijn twijfels en die uit ik hier.
Ik ben benieuwd hoe anderen hierover denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Ik ben er juist voorstander van. Er zitten misschien nog wat scherpe kantjes aan, maar het is zeer belangrijk voor Europa om echt samen te werken.
Samen staan we sterk toch?

Samen staan we sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

Nog wel ja...

Best leuk hoor zo'n Europeese grondwet, maar het probleem is, 9 van de 10 europeanen hebben die grondwet nooit gelezen, en horen alleen de positieve dingen er van. De kleine lettertjes wordt niet over gesproken. Oftewel, we gaan ergens voor stemmen, waar we nog niet eens goed over geïnformeerd zijn. Een beetje jammer in mijn ogen. Maar misschien valt het allemaal wel mee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:09
proller schreef op maandag 18 april 2005 @ 08:01:
Nog wel ja...

Best leuk hoor zo'n Europeese grondwet, maar het probleem is, 9 van de 10 europeanen hebben die grondwet nooit gelezen, en horen alleen de positieve dingen er van. De kleine lettertjes wordt niet over gesproken. Oftewel, we gaan ergens voor stemmen, waar we nog niet eens goed over geïnformeerd zijn. Een beetje jammer in mijn ogen. Maar misschien valt het allemaal wel mee :?
daar is die krant toch voor die nu in de openbare gebouwen zou moeten liggen ( bibliotheken / postkantoren ). Daar staat volgens mij wel een hoop in, als ik de tv mag geloven. Waar ik me eerder druk over maak is niet de grondwet.. nee waarom is nog steeds dat achterlijke idee van we reizen dan naar brussel en dan naar straatsburg.. Kost bakken met geld en wat hebben we eraan? niks..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga er niet om stemmen, ik weet inderdaad nieteens wat er in die grondwet staat.
Maarja, ik ga toch emigreren, ze zoeken het maar lekker uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 07:42:
Politieke stabiliteit? Mijn antwoord is nee
Evenredige economische voorspoed? ik denk het niet
[..]
Ik heb mijn twijfels en die uit ik hier.
Ik ben benieuwd hoe anderen hierover denken
Ik ben benieuwd waarom jij er zelf zo over denkt. In W&L verwachten we wel dat je enige moeite doet voor je topics en niet alleen maar vragen stelt. Een linkje naar de wetstekst was wel het minste geweest.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.