Ik een World of Warcraft speler zit nu wel met een erg probleem. Als ik WoW speel dan zakt de FPS precies na 2 uur na het opstarten naar 1 ofzo terwijl ik daarvoor een stuk hoger had. ALs ik het afsluit staat er pchbutton regeageert niet wil je dit afsluiten ja of nee dit is volgens mij een onderdeel van Nvidea Desktop Manager dat er in het vak. Maar zelfs als ik dat afsluit voor het spelen gebeurt het nog. Met driver Force66.93XP heb ik het en met een lagere versie ook. Mijn videokaart is een Geforce FX5700LE 256MB versie. Please help me.
Verwijderd
Klinkt meer als een hardwareprobleem. Heb je je temps al gecheckt?Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 07:08:
Ik een World of Warcraft speler zit nu wel met een erg probleem. Als ik WoW speel dan zakt de FPS precies na 2 uur na het opstarten naar 1 ofzo terwijl ik daarvoor een stuk hoger had. ALs ik het afsluit staat er pchbutton regeageert niet wil je dit afsluiten ja of nee dit is volgens mij een onderdeel van Nvidea Desktop Manager dat er in het vak. Maar zelfs als ik dat afsluit voor het spelen gebeurt het nog. Met driver Force66.93XP heb ik het en met een lagere versie ook. Mijn videokaart is een Geforce FX5700LE 256MB versie. Please help me.
Verwijderd
Dat het precies na 2 uur begint lijkt me juist duidelijk een software probleem. Misschien een virusscanner of iets anders wat in de achtergrond aanspringt? Autoupdate van iets oid.
Ik had nagenoeg hetzelfde probleem, Microsoft Findfast was toen de boosdoener (was wel op win98 geloof ik)
Je kunt eens met een startup-manager kijken wat er allemaal via de registry gestart word, bijv StartMan of iets dergelijks
Ik had nagenoeg hetzelfde probleem, Microsoft Findfast was toen de boosdoener (was wel op win98 geloof ik)
Je kunt eens met een startup-manager kijken wat er allemaal via de registry gestart word, bijv StartMan of iets dergelijks
processor/videokaart wordt te heet en onderklokt? Kast openzetten grote ventilator erop en kijken of het dan nog gebeurt.
Verwijderd
betwijfel het ten sterkste dat het een hitte probleem is. dan zou je toch voornamelijk artifacts moeten zien, en daar lees ik in deze post nix over.
Hitte probleem van de cpu zie je meestal geen artifacts. Of de pc gaat vast staan, of hij reboot of hij klokt zichzelf terug wat misschien hier het geval is?
Eerder denk ik dat er iets op de achter grond draait die hiervoor zorgt, kan ook een virus of malware zijn.
Eerder denk ik dat er iets op de achter grond draait die hiervoor zorgt, kan ook een virus of malware zijn.
Denk dat het iets in deze hoek is. Waar moet ik opletten?Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 08:51:
Dat het precies na 2 uur begint lijkt me juist duidelijk een software probleem. Misschien een virusscanner of iets anders wat in de achtergrond aanspringt? Autoupdate van iets oid.
je hoeft niet percee startman te gebruiken, gewoon standaard in windows zit msconfig, ik heb daar wel een tutorial over en het mooie is je kunt als je alleen in het opstarten tabblad blijft bijna niks mollen
(laat wel je virusscanner even aan)
zoek gewoon met google naar elk startende .exe'tje dan weet je wat het is.
tutorial staat: http://www.dangerouswebsi...task=view&id=27&Itemid=48
(staat niet echt veel in maar wel hoe je het start etc.)
(laat wel je virusscanner even aan)
zoek gewoon met google naar elk startende .exe'tje dan weet je wat het is.
tutorial staat: http://www.dangerouswebsi...task=view&id=27&Itemid=48
(staat niet echt veel in maar wel hoe je het start etc.)
[ Voor 9% gewijzigd door roy-t op 18-04-2005 18:11 ]
Ik zou eens in de taskmanager alle achtergrondprocessen uitschakelen, en dan nog es proberenVerwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 17:58:
[...]
Denk dat het iets in deze hoek is. Waar moet ik opletten?
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Windows logboeken doorspitten en kijken naar de tijd waarop de FPS drop voorkomt?
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Verwijderd
Ik zou niet aan MSCONFIG zitten de waardes worden toch vaak overschreven, probeer via de optiescherm van de applicatie's "achtergrond acitiviteit"/start when windows starts uit te schakelen
Kan je er iets meer info over geven hoe enzo. De andere graag ook. Alvast bedankt. Dit probleem had ik eerste nog niet met dezelfde hardware.Solomon schreef op maandag 18 april 2005 @ 18:11:
[...]
Ik zou eens in de taskmanager alle achtergrondprocessen uitschakelen, en dan nog es proberen
Verwijderd
Heb je recent iets geinstalleerd? Sluit om te beginnen alle tray progjes af voordat je gaat spelen.
Verder met taskmanager en google kijken wat je allemaal hebt draaien. Check ook even met Spybot of er geen spyware op je pc zit (soms vermomt zich dat als een gewoon windowsproces namelijk)
Verder met taskmanager en google kijken wat je allemaal hebt draaien. Check ook even met Spybot of er geen spyware op je pc zit (soms vermomt zich dat als een gewoon windowsproces namelijk)
Er wordt geadviseerd om na elk uur spelen een kwartier pauze te nemen, dus wat deed je daar na 2 uur lang nog steeds gamen
Ik betwijfel of het precies 2 uur is, precies opgenomen? volgens mij zit daar genoeg speling in hoor, denk aan een hitteprobleem, wel ns daarnaar gekeken?
"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca
Ik heb er geen onderdelen bijgezet en eerst stopte hij niet na twee uur. Maar om even terug te komen op PCHButton. FF met google gezocht en zie dat sommige het als een soort spyware zien misschien meer info hierover?
Pagina: 1