Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

PartsOnly

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een vraagje, ik wil de amd athlon 64 3500+ kopen. En bij pricewatch staat deze heel goedkoop bij PartsOnly. Nou heb ik de site ff bekeken maar ik kan er eigenlijk buiten een e-mail adres van msn geen contact gegevens vinden. En de site ziet er niet echt professioneel uit, dus aangezien ik al 's opgelicht ben bij een webshop heb ik er weinig vertrouwen in.

Dus ik wil graag weten of iemand van jullie bij parts only al 's iets besteld heeft of of iemand weet of dit wel een echte zaak is en geen fake.

thx.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Welkom op GoT :)

Helaas is Buyers Zone niet bedoeld voor dit soort vragen. Zoals in de Buyers Zone FAQ terug te vinden is, is dit forum uitsluitend bedoeld voor vragen en/of meldingen/opmerkingen over de Pricewatch, ShopSurvey en Vraag & Aanbod zelf, het is dus geen forum waar je terechtkunt met al je vragen ivm je vraag of de shop betrouwbaar is, daarvoor is de Shop Survey van PartsOnly.

Dit topic gaat echter dicht.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hier is dit forum niet voor bedoeld :) . Wat jij zoekt is de Shop Survey, de plek waar gebruikers ervaringen over shops kunnen uitwisselen. Daar is van deze shop wel een vermelding te vinden, maar daar hangen nog geen surveys bij. Misschien een ideetje voor jou als je er daadwerkelijk gaat kopen? Dit topic gaat in ieder geval dicht.

Dit topic is gesloten.