Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Big Bad Al
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-11 09:58
Heb een E720, prima telefoon alleen is het speakertje van mindere kwaliteit dan mijn oude S300, meer mensen met deze ervaring?

Maar nu het echte probleem...

Heb een Cellink Bluetooth BTA-3120 USB dongle, gebruik het bijgeleverde Bluesoleil. Hierme kan ik verbinding maken met mijn e720.
Via mijn externe gedeelde map in dit programma's kan ik files verplaatsen van pc->tel.
Echter wat er op de telefoon staat is niet zichtbaar, en valt dus ook niet te bewerken.
Iemand een idee hoe dit werkend te krijgen

Het Samsung programma easystudio II krijg ik niet aan de praat, kan geen verbinding maken met de tel.

Verder heb ik een Blue Butterfly handsfree oortje , pakt inkomende gesprekken maar uitgaande gesprekken zijn niet po het oortje te krijgen.

Verder ziet de tel. mijn Nokia CK7w carkit, kan hem pairen maar vervolgens doet hij niks.

Veel vragen dus waar ik niet uitkom, iemand -ondanks dat het een nieuw toestel is- enige tips?

• Akerboom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11 16:18

Akerboom

Codito, ergo sum

Je kan via bluetooth bestanden naar je pc sturen via de gedeelde map... en ook bestanden uit te gedeelde map ophalen. Het is zo ver ik weet niet mogelijk om de mappen van je telefoon vanaf de pc te beheren.

Easystudio || is niet geschik voor bluetooth en over je oortje en carkit weet ik niets.

Verder mis ik het WideSync programma waarmee je volgens de handleiding met Outlook kan synchroniseren. Deze is nergens te vinden.

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:23
Ik heb dit probleem ook ondekt.

Ik stuur nu die bestanden op de E720 via BT naar mijn PC.

• mhilgenkamp
  • Laatst online: 28-11 17:44
dat de dingen niet zichtbaar zijn op je tel is omdat ze standaard niet gedeeld staan. ga even naar je bestands browser in je tel en deel ze ff voor bluetooth (als je dat niet al gedaan had)

easy studie doet t half file en image zooi niet maar de sms en telefoonboek doen het wel bij oproep info loopt ie vast. allemaal nog een beetje buggy

dit werkt bij mij prima. carkit geen ervaring en oording komt ook nog

[ Voor 23% gewijzigd door mhilgenkamp op 19-04-2005 23:48 ]

• Big Bad Al
thanx voor jullie reply's
Mijn BT headset doet het nu wel, alleen logt hij nu niet automatisch aan maar moet ik hem steeds op mijn tel aanzetten, is dit normaal.

Telefoon doet het geweldig op de bluetooth af fabriek carkit/dvd nav/mp3 van de nieuwe Renault Laguna. Nu nog kijken of hij de Nokia CK7w ook pakt! Wie oh wie heeft er ervaring mee, misschien met een D500, volgens mij is het BT gebeuren in die gsm hetzelfde.

Goede tip van sharen bestanden!

Verwijderd

Heb ook een E720, maar Easystudio werkt niet bij mij via BT..
mobileaction is bezig met software voor dit toestel, meer info als het er is..

Weet iemand andere software die er wel mee kan werken?

• Akerboom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11 16:18

Akerboom

Codito, ergo sum

je moet een serial connectie via bluetooth starten.. en dan zit je toestel op bv. COM6 via bluetooth en stel je Easystudio in op COM6

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem met mijn E720.

Dit is het advies dat ik van de hulplijn van Samsung kreeg:

"om connectie te krijgen tussen de D500 en “Easy Studio PIMS & File Manager” moet u het
volgende controleren:

1 bij de installatie van uw BlueTooth stick/dongle worden een viertal (in sommige gevallen 5)
poorten aangemaakt, waaronder 1 voor serieel gebruik. Dit kunt u controleren op uw pc
onder “Apparaten Beheer”.
Deze poort moet u selecteren bij de “Instellingen” in de “PIMS & File Manager”. Tevens
Moet u de snelheid vande compoort aanpassen naar “460800”.
2 in sommige gevallen maakt een BlueTooth stick/dongle twee poorten aan voor serieel gebruik.
Een poort voor inkomende data en een poort voor uitgaande data. U moet in dit geval wel de
juiste poort selecteren. De snelheid moet nogsteeds op “460800” staan.
3 zet u altijd de volgende opties aan in uw D500: “Zichtbaarheid” aan, “Veilige modus” aan.
4 zorgt u ervoor dat uw pc en D500 verbonden zijn.

Meer kunt u niet controleren. Heeft u alle instellingen goed staan, maar heeft u nogsteeds geen
connectie? Dan zult u contact op moeten nemen met de fabrikant van uw BlueTooth stick/dongle."

Tja, ze maken blijkbaar geen onderscheid tussen de E720 en de D500.
Ik heb het nog niet zelf geprobeerd maar ik hoop dat sommigen van jullie er iets mee zijn.

Groeten en succes,

Cyber_Hammer

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

Het advies van de hulplijn is juist, voor zover ik kan nagaan. Op die manier moet het werken...

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:34:
Heb ook een E720, maar Easystudio werkt niet bij mij via BT..
mobileaction is bezig met software voor dit toestel, meer info als het er is..

Weet iemand andere software die er wel mee kan werken?
Ja, je moet de nieuwe versie van Easystudio downloaden. Je vindt hierover meer informatie op :

http://www.telecomvergeli...=9897&minimum_rating=-100

of rechtstreeks bij Samsung via:

http://downloadcenter.sam...9_PIMS_n_File_Manager.exe

Greetings,
Cyber_Hammer

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2005 21:24 ]

Verwijderd

Thanks, ik heb een seriele verbinding gemaakt en dan PIM gebruikt. Dit werkt inderdaad. Ik zal ook de nieuwe software eens proberen, want bij agenda ziet hij geen gegevens terwijl die er wel instaan. Als ik kijk in de telefoonlijst, loopt het programma ineens vast..

• Big Bad Al
Even ter info, mijn E720 werkt perfect samen met de standaard Nokia CK-7W BT carkit!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:23
De E720 BT werkt beter dan de D500 serie.
Dit uit persoonlijke ervaring ;)
Pagina: 1