jazeker een vage topictitel, maar t is ook een enorm vaag probleem.
Ik ben voor een bedrijf bezig een website te bouwen, zoveel mogelijk naar hun wensen (dwz: het design/logo vind ik ook niet geweldig
), en vooralsnog ging dat goed. Ik bouw wat, test dat met Firefox, test dat ook nog op m'n pa's pc, met Win98, etc. etc. ging allemaal vrij lekker. Ik test vandaag bij gebrek aan pa's pc eens op mijn eigen pc (door Windows te booten) met IE, en verrek, hij rendert de pagina niet. Hij knalt de achtergrond neer, en dan houdt hij ermee op. FTR. het gaat om de pagina http://www.seven-nine.nl/nmn (gebruikersnaam: tnet, wachtwoord: nmn), en zoals je ziet is er alleen een achtergrond te zien. Firefox rendert de boel wel correct, en het laatste wat eraan is verandert is het toevoegen van rollout.js en bijbehorend javascriptsels.
Om eerlijk te zijn zou ik echt bij god niet weten waarom IE dit hier niet goed rendered. Of alles nog steeds goed gaat op de Win98 bak kan ik jullie nu niet vertellen. Mijn vraag: hoe kan dit?
Ik ben voor een bedrijf bezig een website te bouwen, zoveel mogelijk naar hun wensen (dwz: het design/logo vind ik ook niet geweldig
Om eerlijk te zijn zou ik echt bij god niet weten waarom IE dit hier niet goed rendered. Of alles nog steeds goed gaat op de Win98 bak kan ik jullie nu niet vertellen. Mijn vraag: hoe kan dit?
[ Voor 13% gewijzigd door RSpliet op 17-04-2005 23:37 ]
Schaadt het niet, dan baat het niet