Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Een switch deelt de connectie van 1 pc..een router snijd hem gelijk vanaf het modem door. Waarom zit die switch er?
De kiss staat beneden en de andere pc's boven. De switch lust de pc's boven door.TheFrozen schreef op zondag 17 april 2005 @ 22:16:
Een switch deelt de connectie van 1 pc..een router snijd hem gelijk vanaf het modem door. Waarom zit die switch er?
Oh, je bedoelt zodat je niet meerdere kabels naar boven hoeft te leggen.. hmm.. Ik zou het niet weten, kunnen de andere echt helemaal niet inbellen, of alleen zeer langzaam?
misschien ip in je LMHOST.SAM zetten van je router? Of IP adressen vast zetten wil ook wel helpen.
De anderen gaan zeer langzaam, opstarten downloaden etc, alles gaat traag. PC-link werkt wel goed ik kan beneden een movie vanaf mijn pc op de kiss bekijken..TheFrozen schreef op zondag 17 april 2005 @ 22:22:
Oh, je bedoelt zodat je niet meerdere kabels naar boven hoeft te leggen.. hmm.. Ik zou het niet weten, kunnen de andere echt helemaal niet inbellen, of alleen zeer langzaam?
Heb je op die 2e router DHCP aan staan?
Heb beneden een router en boven de switch staan. De router staat dicht bij het kabelpunt
Mooi, deel even met ons hoe je het opgelost hebt.spyros schreef op zondag 17 april 2005 @ 23:31:
Bedankt voor het meedenken. Heb probleem opgelost.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
T bleek uiteindelijk een aansluitfout te zijn. De cabel die de router met de switch moest verbinden zat toch in de verkeerde poort-Rob- schreef op zondag 17 april 2005 @ 23:34:
[...]
Mooi, deel even met ons hoe je het opgelost hebt.
er kan nu een slotje op
Pagina: 1