Toon posts:

speed touch usb

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik zoek een oplossing voor het volgende probleem;

heb een nieuwe pc aangeschaft en wil de alcatel speed touch usb modem geinstalleerd krijgen, met name de driver ervan. Volgens mijn isp zit deze tegenwoordig in xp zelf, maar als ik hem aansluit worden er geen drivers gevonden. Echter komt in apparaatbeheer wel de naam "speed touch usb" terecht. Ik heb gezocht achter een driver maar ik vind er enkel voor windows 98, of een update van de driver, en daar werkt het ook niet mee.

De cdrom ervan heb ik niet meer en die zou toch ook nutteloos geweest zijn aangezien er toen geen xp was..

Hoe los ik dit op?? :?

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:58

Reptile209

- gers -

Driver van www.kpnadsl.nl/support gebruiken? ;)

Zo scherp als een voetbal!

• Noob-Saibot
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07-2024
je kan de driver van www.kpn.com pakken dat moet ik ook aangezien ik op mijn cd ben gaan zitten 8)7

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:31
Hier bij http://www.speedtouch.nl/drivers.html#330 kun je de drivers ook vinden. Ze zijn uitgesorteerd naar provider.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Door even goed te zoeken en wat te proberen. Zoals je hierboven ziet had je dit zelf makkelijk kunnen vinden. Hier op GoT is het doen van een gedegen vooronderzoek, en het vermelden van de hierin genomen stappen, erg belangrijk. Lees daarover Algemene gedragsregels (Netiquette) en Windows Operating Systems - Policy even door en houd rekening met de stickies in andere fora bij het openen van een nieuw topic :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.