Toon posts:

[Php] Problemen met stemmen

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mede Webmasters,

Ik heb een script gemaakt voor op me site wat het mogelijk maakt dat leden maar 1 keer per uur opmekaar kunnen stemmen. Alleen als ik het ga uitproberen dan werkt het niet echt, want als ik meerdere keren op een 10 klik dan stemt die dus meerdere keren, terwijl de bedoeling is dat diegene maar 1 keer per uur kan stemmen. Het gaat om de site www.funkybabes.nl.

De onderstaande script gebruik ik voor stemmen.php. Wie kan mij vertellen hoe ik dit het beste kan oplossen alvast bedankt.
<?
include"../config.php";

if ( isset($_COOKIE['login']))
{
$lid = $_GET["lid"];
$login = $_COOKIE["login"];
$stem = $_POST["stem"];
$datum = date("d-m H:i");
$time = time();

$interval = time() - 3600;

if ($login != $lid)
{
$q = mysql_query("
SELECT datum
FROM stem_iplog
WHERE naam = '$lid'
AND van = '$login'
AND ip = '" . $_SERVER["REMOTE_ADDR"] . "'
AND datum >= '" . $interval . "'
ORDER BY datum DESC
");

if ( !mysql_num_rows($q) )
{
$sql = "insert into stem_iplog (id,naam,van,datum,ip) values ('','".$lid."', '".$login."', '".time()."','".$_SERVER["REMOTE_ADDR"]."')";
if(!$result = mysql_query($sql)) die(mysql_error());

$sql = "insert into stemmen (id,van,naam,datum,ip,aantal) values ('','".$login."', '".$lid."','".$datum."','".$_SERVER["REMOTE_ADDR"]."','$stem')";

$sql = "UPDATE leden SET stemmen = stemmen + '$stem' WHERE gebruikersnaam = '$lid'";
}
}
}

@Header("Location: /leden/lid.php?lid=".$lid);
?>

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 21:46 ]

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:36

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Zie P&W FAQ - De "quickstart" :)

Ik mis een heleboel dingen in je topic. Waar gaat het mis. heb je al gedebugged? heb je het probleem al geisoleerd? :) In deze vorm komt het over alsof wij jouw werk mogen doen en voor jou mogen gaan debuggen. Daar is Programming & Webscripting niet voor bedoeld, deze gaat dan ook dicht :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.