Beste Mede Webmasters,
Ik heb een script gemaakt voor op me site wat het mogelijk maakt dat leden maar 1 keer per uur opmekaar kunnen stemmen. Alleen als ik het ga uitproberen dan werkt het niet echt, want als ik meerdere keren op een 10 klik dan stemt die dus meerdere keren, terwijl de bedoeling is dat diegene maar 1 keer per uur kan stemmen. Het gaat om de site www.funkybabes.nl.
De onderstaande script gebruik ik voor stemmen.php. Wie kan mij vertellen hoe ik dit het beste kan oplossen alvast bedankt.
Ik heb een script gemaakt voor op me site wat het mogelijk maakt dat leden maar 1 keer per uur opmekaar kunnen stemmen. Alleen als ik het ga uitproberen dan werkt het niet echt, want als ik meerdere keren op een 10 klik dan stemt die dus meerdere keren, terwijl de bedoeling is dat diegene maar 1 keer per uur kan stemmen. Het gaat om de site www.funkybabes.nl.
De onderstaande script gebruik ik voor stemmen.php. Wie kan mij vertellen hoe ik dit het beste kan oplossen alvast bedankt.
<?
include"../config.php";
if ( isset($_COOKIE['login']))
{
$lid = $_GET["lid"];
$login = $_COOKIE["login"];
$stem = $_POST["stem"];
$datum = date("d-m H:i");
$time = time();
$interval = time() - 3600;
if ($login != $lid)
{
$q = mysql_query("
SELECT datum
FROM stem_iplog
WHERE naam = '$lid'
AND van = '$login'
AND ip = '" . $_SERVER["REMOTE_ADDR"] . "'
AND datum >= '" . $interval . "'
ORDER BY datum DESC
");
if ( !mysql_num_rows($q) )
{
$sql = "insert into stem_iplog (id,naam,van,datum,ip) values ('','".$lid."', '".$login."', '".time()."','".$_SERVER["REMOTE_ADDR"]."')";
if(!$result = mysql_query($sql)) die(mysql_error());
$sql = "insert into stemmen (id,van,naam,datum,ip,aantal) values ('','".$login."', '".$lid."','".$datum."','".$_SERVER["REMOTE_ADDR"]."','$stem')";
$sql = "UPDATE leden SET stemmen = stemmen + '$stem' WHERE gebruikersnaam = '$lid'";
}
}
}
@Header("Location: /leden/lid.php?lid=".$lid);
?>
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 21:46 ]