Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bombshell voor behuizing, waar vind ik dat?

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:37
Ik ben op zoek naar een behuizing voor een nieuwe casemod die ik wil gaan maken. Nou hoor ik jullie al bijna UTFS schreeuwen, daarom eerst een beetje uitleg. Mijn eerste casemod, [rml] WidowMaker's BlastBox[/rml], is in army style en die trend wil ik graag voortzetten. Nu zat ik al een tijdje na te denken over een originele casemod, ammokisten vind ik ongeveer net zo oud als een koffermod en dat lijkt ook teveel op mijn eerste casemod. Dus ik kwam op een gegeven moment op het idee om een bom te kopen en daar een case in te bouwen. Probleem is, ik heb marktplaats en al dat soort sites al afgezocht maar ik kan niets vinden. Ik bedoel zoiets als dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.cavanaughflightmuseum.com/Artifacts/Pictures/Bomb.jpg

Mijn vraag is nu, weten jullie misscchien hoe of waar ik aan een (lege) bom kom? Of gaat dat niet lukken ivm allemaal wetjes en regeltjes?

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Verwijderd

stond eerst op een case-mod site een log over een gast die had zelf een bom gemaakt, ik kan de link zo snel niet vinden maar had gewoon "basismaterialen" gebruikt om zelf t hele ding vorm te geven. moet je maar 'ns googlen ofzo ;p

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:14

chromeeh

the Gnome

Heb je al de dumpshop geprobeerd :?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:10
mijn gevoel zegt me dat dat niet gaat lukken, maar waar een wil is is een weg... dus maak zelf een bom ;)

ga bij de locale ijzerboer (geen gamma of iets dergelijks) kijken of die een buis heeft liggen met een diameter van ongeveer 40cm, dan ben je al een heel eind...

• Widow
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 21:40:
stond eerst op een case-mod site een log over een gast die had zelf een bom gemaakt, ik kan de link zo snel niet vinden maar had gewoon "basismaterialen" gebruikt om zelf t hele ding vorm te geven. moet je maar 'ns googlen ofzo ;p
Was dat die atoombom van Mashie? Die had ik idd gezien maar had niet echt de industrial army style die ik zocht, meer zon ding dat ergens staat de pronken ofzo. Ik zoek meer het type bom dat al een tijd ergens in een bunker ligt te stinken.
chromeeh schreef op zondag 17 april 2005 @ 21:40:
Heb je al de dumpshop geprobeerd :?
Ja, die hebben wel lege hulsen en dergelijke maar geen bombshells.
masterslave schreef op zondag 17 april 2005 @ 21:40:
ga bij de locale ijzerboer (geen gamma of iets dergelijks) kijken of die een buis heeft liggen met een diameter van ongeveer 40cm, dan ben je al een heel eind...
Daar heb ik aan gedacht ja, maar hoe maak ik dan een voorkant. Die is vrij lastig te maken namelijk, en ik heb geen zin om 3 jaar te gaan zitten veilen op een blok staal totdat het de vorm heeft die ik wil :) .

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11 21:59

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

PVC buis, bolle top er op, kunstof pylon aan de achterkant met vinnen er op, klaar.

Desnoods maak je eerst een papier maché model die je met kunsthars en fiber bekleed.

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 21:40:
http://www.bit-tech.net/article/150/
Deze?
Afbeeldingslocatie: http://elmo.bit-tech.net/~wmd/wmd0272.JPG

[ Voor 9% gewijzigd door _ferry_ op 17-04-2005 22:09 ]

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-11 10:40
Wellicht in de lauwerszee? :P

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

je kan het in frankrijk in een museum op een mailtje gooien, kan wellicht wel wat prijzig worden.. vind je zoiets goed ?

Afbeeldingslocatie: http://noxiuz.freehosting123.com/images/verdun2k4/IMG047.jpg

andere musea kan ook uiteraard. maar dan minder oud.

of creatief zelf zoeken naar een bom in verdun :P

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Verwijderd

khad die van bit-tech idd al gezien, erg mooi, maar idee van widow maker is ook tof, een oude stinkbom. B) moet het zo'n torpedo zijn, of is een vliegtuigbom/oid ook goed? Meestal gaan die ouwe bommen of de lucht in, of naar een museum, dus zou je connectiez moeten hebben bij een oorlogs museum ofzo :7 Lijkt me iig moeilijk om een echte huls te vinden. denk dat je toch voor de neppe moet gaan :/

iig succes ermee, als ik iets spot vertel ik t wel :*)

• Nox

Nox

Noxiuz

er zijn trouwens ook dingen als roest-verf en plamuur, een bol-hamer e.d.

en je kan een bol maken door een staalplaat te nemen, een ijzeren bal erop te leggen en dan "springen" of je laat een of andere super hydraulische machine doen B)

voor de staart kan je zelf wel wat verzinnen, de loodgieter heeft wel een randje koper om eromheen te draaien. of de vinnen laat je laseren uit RVS oid.

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• ase-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-06-2023
Modbreak:Sorry, de manier die je hier aangeeft is niet alleen niet toegestaan ('het mag niet, maar niemand let erop' is geen excuus) maar ook nog eens gevaarlijk: er zou wel eens een niet ontplofte tussen kunnen zitten. Daarom heb ik je reply weggeedit.

[ Voor 85% gewijzigd door Sprite_tm op 17-04-2005 23:45 ]

You can't stop the waves from coming, but you can learn how to surf.

• angeleyes1987
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-02-2021
Pas wel op of er geen springstof in zit... ;)

Dalijk weeg alleen je 'kast' alleen al 200KG O+

PSN id angeleyesprox

• caipirinha
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

caipirinha

The boy from brazil

Lege raket of bom of een gedeelte moet wel te vinden zij, zie volgende link, aanschaffen is wel aan
een hele hoop regeltjes gebonden..

http://www.mini-itx.com/projects/kisa444/

No self-respecting engineer should have to close a game to run a circuit simulation.

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:10
Daar heb ik aan gedacht ja, maar hoe maak ik dan een voorkant. Die is vrij lastig te maken namelijk, en ik heb geen zin om 3 jaar te gaan zitten veilen op een blok staal totdat het de vorm heeft die ik wil :)
de voorkant van een oude zuurstoffles, zo een die op snijbranders zit. die zou ik niet in z'n geheel gebruiken aangezien zo'n ding nogal wat weegt 8)

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-11 13:22
masterslave schreef op maandag 18 april 2005 @ 08:20:
[...]

de voorkant van een oude zuurstoffles, zo een die op snijbranders zit. die zou ik niet in z'n geheel gebruiken aangezien zo'n ding nogal wat weegt 8)
Ook lekker veilig om die voorkant er even af te halen 8)7

Pak zo'n mooie vuilnisbak met bolle kop en maak daar wat vleugels aan. Wat dingen dichtsmeren met plamuur en een verflaag eroverheen. Klaar is kees :)

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

of van hout schijfjes zagen, telkens iets kleiner, daarna met de baandschuurmachine er overheen, dat is denk 1 a 2 dagen werk, en het resultaat is een mooie ronde kop :)

• chromeeh
  • Laatst online: 16:14

chromeeh

the Gnome

Fake schreef op maandag 18 april 2005 @ 08:44:
[...]

Ook lekker veilig om die voorkant er even af te halen 8)7

Pak zo'n mooie vuilnisbak met bolle kop en maak daar wat vleugels aan. Wat dingen dichtsmeren met plamuur en een verflaag eroverheen. Klaar is kees :)
Das nog nieteens zo'n gek idee :)
Alleen zijn die wel een beetje groot, maar dat moet wel op te lossen zijn :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

Hier in de buurt is 'n recycling bedrijf. Daar vond ik als klein kind altijd .50 cal hulzen. Misschien dat er ook grotere zijn? Eens in de buurt kijken misschien.

offtopic:
Mooie casemod btw. Die in die ammo-box.

• TRG
  • Laatst online: 21:40

TRG

Technotium99-m

Check ebay --> klik!

Dat is toch wel de plaats bij uitstek voor dit soort rommel.. Verder vind je hulzen van het formaat dat jij zoekt vaker op rommelmarkten en derg. Meestal gaan ze van de hand voor 100 to 200 euro ! Ik denk dat jij iets moet hebben in de orde van 300 mm hulzen ofzo..

Vergeet niet dat zon lege huls ECHT HEEL ERG ZWAAR IS!!!

Ik vind je idee wel erg leuk - evenals je vorige mod.

Misschien is het een beter idee om wat tankgranaathulzen op de kop te tikken en deze te gebruiken als thema. Tankgranaathulzen (meestal 300 mm hoog en 50 mm breed ongeveer) kan je erg mooi oppoetsen en eventueel bewerken. Ook is er relatief makkelijk aan te komen.

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Verwijderd

Hier in Den Bosch hebben we een dumpshop die ook lege bombshell's verkocht (en mischien nogsteeds verkoopt). Ik gok dat je op dat soort plaatsen moet zoeken. Anders een kijkje nemen op Baco-Army-Goods dot nl.

• enriqueeeee
  • Laatst online: 22-10 22:33

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

als je van plexi soort van ribben maakt zo ongeveer ||||||||||||||||> dus je maakt holle circles en dan schuur je het zo dat ze gelijk zijn ongeveer
scheelt ook weer in gewicht of je maakt het van fiber glas ofzo 8) say thank u :P

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Verwijderd

Dit kwam ik vandaag tegen. Ik had net jouw topic gelezen, dus dacht ik daar aan.

Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetplaza.nl/cocktailshaker/cocktailshaker_normal.gif

Dat is eigenlijk een coctail shaker >:) maar mischien kan je er iets van maken.

• dhr. banuyn
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-04-2021

dhr. banuyn

Dat gaan we doen...

een hoofdrem cilinder van een vrachtwagen met luchtremmen kan je misschien wel op de kop tikken bij een sloop:
______
(______)

ziet er ongeveer zo uit. Misschien een oude LPG tank?

Advies of actie nodig in de boomverzorging? Pruning boomverzorging

• Clock
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:12
Ik zou idd iets proberen met een oude LPG tank, redelijk goedkoop, stevig, niet al te zwaar. Brandt de verf eraf, en gooi um in het water, laat hem roesten, wat deukjes erin, en hij lijkt weer oud.
Succes iig :)

• oshiro
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-11 14:06

oshiro

Chill, dude.

Moet ie er oud uit zien?
Ik kan misschien wel een luchttank uit de oud-ijzerbak van mn vader vissen, maar die zijn wel lek, en ik weet ook niet zeker óf er nog wel een in zit, maar als dat zo is mag je hem hebben :)
Alleen nog een staart eraan vastlassen, en klaar. Of je moet em groot willen hebben en twee van die tanks aan elkaar maken :)

“Life is tough, but it's tougher when you're stupid.” - John Wayne | Last.fm

• AJK
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-11 20:40

AJK

...

je kunt ook van piepschuim een bom/torpedo/raket vorm maken.
deze bedekje met heel veel (glas)vezelmatten en epoxy hars net zo lang tot je +/- 5mm gaas+epoxy hebt. vervolgens boor je ergens een gat en giet je er voor zichtig acton in om het piepschuim weg te smelten (of je lepeld het weg maardat is moelijk in de hoekjes en als het erg groot is( wat wel zal moeten als je geen dubbel gevouwen mobo wil) dan moet je een lepel met verleng stuk hebben) en dan houd je een bom/torpedo/raket vorm over en klaar is je bom/torpedo/raket
je kunt in het piep schuim een paar balsa latjes aan brengen voor stevigheid

wellicht is papiermache ook een mogelijk maar dat kan nooit mooi strak worden zonder dat het heel zwaar word

[ Voor 23% gewijzigd door AJK op 18-04-2005 17:44 . Reden: typo? ]

• Nox

Nox

Noxiuz

vergeet niet dat er een mobo'tje in moet kunnen :)

ja die zijn klein maar in een cocktail shaker kunnen ze egt niet ;)

• Widow
Woei, thanks voor alle ideeen. Een aantal was ik idd nog niet op gekomen, gasflessen en dergelijke hebben idd de vorm maar zijn een tikje te klein voor een mobo, een constructie van hout is wel een goed idee ja :) iig ik ga er eens over nadenken met deze ideeen en als het meezit zal ik hier een casemod of cipje openen met mijn evil casemod plannen >:)

Verwijderd

je kan ze gewoon in belgie op beursen kopen vol en leeg :P
Pagina: 1