Gezocht - HostingCP voor Apache onder Windows *

Pagina: 1
Acties:

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-07 22:06
Hoi,

Ik ben op zoek naar een leuk Hosting Control Panel. Het liefst een gratis pakket. Het moet zoiets zijn als CPanel, wanneer je een pakket toevoegd de ftp accounts, sql, home directory automatisch moet worden gemaakt.
Het groote probleem is dat het op Windows 2000 Server SP4 moet draaien (indien nodig kan ik wel upgraden naar 2003). Momenteel draait Apache 1.3.3, PHP, MySql, PHPMyAdmin er succesvol op. Indien zoiets alleen maar bestaat voor IIS dan moet ik dat maar gaan gebruiken.

Ik ben vanmiddag al zeer veel (leuke) pakketen tegen gekomen. Helaas kwam ik maar 2 voor Windows tegen. ZPanel alleen werkte voor geen meter. Plesk voor Windows is met IIS, kan ik wel gaan proberen maar als er nog iets anders is... Voor Unix/Linux ben ik wel aardig veel pakketen tegen gekomen....

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met dit soort pakketen? Welke kan ik nog meer proberen?

Alvast bedankt,

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas in ieder geval je topictitel even aan

Hosting Control Panel > Gezocht - HostingCP voor Apache onder Windows *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:33
Er is ook nog helm voor Windows + IIS.

• Westereen
!Klein kickje!

Niemand die een HostingCP weet voor Apache onder Windows?

• Westereen
Om hier nog eens op terug te komen...

Windows + IIS:
Plesk
Helm
Ensim
CWIPanel
Bankoi WebHost Panel
Hosting Controller

Windows + Apache: