[ADSL] Aanvragen post-check XS4ALL wel Wanadoo niet mogelijk

Pagina: 1
Acties:

• Oculus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:01
Misschien zit ik er wel helemaal naast. Maar ik wil graag een ADSL Abo aanvragen bij Wanadoo.

Als ik de postcodecheck bij Wanadoo doe, dan geeft de check aan dat ik het niet kan aanvragen.

Als ik de postcodecheck bij Xs4all geeft de check aan dat ik wel een abo aan kan vragen.

Deze bedrijven maken toch gebruik van het zelfde netwerk?
Of zit ik helemaal verkeerd?

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:12

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Wanadoo maakt gebruik van BBned en XS4All van KPN. Dus het kan inderdaad wel zijn dat je het een wel kan krijgen en het ander niet ;)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

XS4All gaat via KPN, Wanadoo via bbned.

edit:
spuit 11 :P

[ Voor 24% gewijzigd door Daedalus op 17-04-2005 20:58 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

klopt niet helemaal. beide isp's leveren (hun grootste deel) via kpn, maar beide leveren ook via andere aanbieders.
xs4all heeft adsl-power (hoewel dat volgens mij op dit moment niet actief verkocht wordt, maar kan me vergissen)
wanadoo heeft adsl-direct.
deze beide lopen niet via kpn, dus is in theorie mogelijk dat leverlokaties iets verschillen. (daarbij moet ik wel zeggen dat het me sterk lijkt)

edit: wanadoo levert dus OOK via kpn

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 21:00 ]

• Oculus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:01
Maar als je op de pagina kijkt van Wanadoo staat er toch echt duidelijk bij: "connected by KPN".

edit: te laat...

[ Voor 15% gewijzigd door Oculus op 17-04-2005 21:00 ]

Verwijderd

Ik begrijp dat je een abo af wilt sluiten dat via kpn loopt. waarom doe je dan niet de postcode-check op de kpn-site. als die positief is, kun je vervolgens contact opnemen met wanadoo.
Pagina: 1