Ik wil eens wat gaan stoeien met de exif informatie van plaatjes en php. Maar helaas krijg ik deze extension niet aan de praat.
Ik heb het volgende in mijn PHP.ini staan.
Alle 3 de bestanden staan in de map
c:/windows/
c:/windows/system32/
d:/program files/php/
Maar helaas krijg ik de volgende foutmelding:
PHP Warning: Unknown(): Unable to load dynamic library './php_mbstring.dll' - Kan opgegeven procedure niet vinden. in Unknown on line 0
PHP Warning: Unknown(): Unable to load dynamic library './php_exif.dll' - Kan opgegeven procedure niet vinden. in Unknown on line 0
Ik heb de laatste DLL files zojuist gedownload van de php-site.
Het registreren van de DLL's geeft de volgende foutmelding: Kan opgegeven procedure niet vinden
Het merkwaardige is dat gd2.dll wel zonder problemen wordt geladen.
Hoe kan ik deze foutmelding eruit halen?
Ik heb gezocht op google en GOT. Ik heb ook veel resultaten gevonden, en ze ook allemaal uitgeprobeerd. Maar helaas zit ik nog steeds met hetzelfde probleem.
Specs:
IIS 5
PHP 4.3.9
Windows XP pro SP2
Ik heb het volgende in mijn PHP.ini staan.
code:
1
2
3
4
5
| extension_dir = "./" extension=php_gd2.dll extension=php_mbstring.dll extension=php_exif.dll |
Alle 3 de bestanden staan in de map
c:/windows/
c:/windows/system32/
d:/program files/php/
Maar helaas krijg ik de volgende foutmelding:
PHP Warning: Unknown(): Unable to load dynamic library './php_mbstring.dll' - Kan opgegeven procedure niet vinden. in Unknown on line 0
PHP Warning: Unknown(): Unable to load dynamic library './php_exif.dll' - Kan opgegeven procedure niet vinden. in Unknown on line 0
Ik heb de laatste DLL files zojuist gedownload van de php-site.
Het registreren van de DLL's geeft de volgende foutmelding: Kan opgegeven procedure niet vinden
Het merkwaardige is dat gd2.dll wel zonder problemen wordt geladen.
Hoe kan ik deze foutmelding eruit halen?
Ik heb gezocht op google en GOT. Ik heb ook veel resultaten gevonden, en ze ook allemaal uitgeprobeerd. Maar helaas zit ik nog steeds met hetzelfde probleem.
Specs:
IIS 5
PHP 4.3.9
Windows XP pro SP2
[ Voor 12% gewijzigd door GewoonNico op 17-04-2005 20:28 ]