Planet ADSL economy probleem

Pagina: 1
Acties:

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11-2025

swopdark

ja doe maar...

Topicstarter
Kennis van mij heeft pas een nieuw adsl abbo afgesloten via planet.

Een Planet ADSL economy pakket ( ISDN )

Wanneer je gaat internetten dan is de verbinding na het openen van ongeveer 4 site plat, d.w.z. hij open geen sites meer en geeft de melding kan geen verbinding maken. Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt en wat kan er mis zijn?

We hebben de laatste diver voor de nertwerkkaart via XP update en een speedtouch i510 ethernet modem.

Verder Windhoos XP Pro (NL), en voldoende geheugen en goede processor (p4 1600 mhz)

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02 18:19

slaay

Natuurbeleven.com

Kun je in het modem kijken nadat hij geen verbinding meer kan maken?
Let vooral op de uptime van de verbinding. Indien die net een paar seconden up is of nog zelfs down, dan vrees ik dat de bekabeling niet goed is, of de afstand te groot.

Dich bis echt unne foëzen haas

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11-2025

swopdark

ja doe maar...

Topicstarter
De bekabeling niet goed? na of voor het modem? de ethernet kable na et modem is net 1,5 meter lang ofzow.. zou et niet aan moeten liggen.. vreemd is het ook dat ik wel gewoon even kan internetten maar dat je na een tijdje niks meer kan?

Ik kan niet in het modem nadat hij dus down gaat, als ik de pece opnieuw opstart en het modem kan ik er gewoon weer in maar nar 3 a 4 keer kapt ie er weer mee

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• Tropos
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Misschien de tcp/ip stack resetten?

Start > uitvoeren > cmd > ok

In de dos-prompt:

netsh int ip reset resetlog.txt [enter]

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-01 19:51
ander netwerkkaartje proberen?