Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Kun je in het modem kijken nadat hij geen verbinding meer kan maken?
Let vooral op de uptime van de verbinding. Indien die net een paar seconden up is of nog zelfs down, dan vrees ik dat de bekabeling niet goed is, of de afstand te groot.
Let vooral op de uptime van de verbinding. Indien die net een paar seconden up is of nog zelfs down, dan vrees ik dat de bekabeling niet goed is, of de afstand te groot.
Dich bis echt unne foëzen haas
De bekabeling niet goed? na of voor het modem? de ethernet kable na et modem is net 1,5 meter lang ofzow.. zou et niet aan moeten liggen.. vreemd is het ook dat ik wel gewoon even kan internetten maar dat je na een tijdje niks meer kan?
Ik kan niet in het modem nadat hij dus down gaat, als ik de pece opnieuw opstart en het modem kan ik er gewoon weer in maar nar 3 a 4 keer kapt ie er weer mee
Ik kan niet in het modem nadat hij dus down gaat, als ik de pece opnieuw opstart en het modem kan ik er gewoon weer in maar nar 3 a 4 keer kapt ie er weer mee
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Misschien de tcp/ip stack resetten?
Start > uitvoeren > cmd > ok
In de dos-prompt:
netsh int ip reset resetlog.txt [enter]
Start > uitvoeren > cmd > ok
In de dos-prompt:
netsh int ip reset resetlog.txt [enter]