tremble and despair for i am power!
Neem daar ns contact mee op
Je kan deze dan openen of sluiten. Voor de rest kan ik nergens een afzender achterhalen.
Kijk hier maar even om te kijken hoe je het op kan zeggen:
http://www.consumentenbon...004/581590?ticket=nietlid
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Er zal wel eens een keer iets van 'logo on' ofzo naar een of ander 4 cijferig nummer zijn gestuurd vanaf dat toestel.
Anders inderdaad KPN eens bellen en dat nummer laten blokkeren ofzo.
[ Voor 7% gewijzigd door SambalBij op 17-04-2005 19:49 ]
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
stoerUnderworld schreef op zondag 17 april 2005 @ 21:17:
als ze mij zoiets zouden flikken en ik kom er achter welk bedrijf het stuurt dan stuur ik gewoon een 'email bom' terug (zo'n 100 mailtjes) of een fax met 40 zwarte pagina's waarop staat 'don't mess with me'
je kan beter gewoon melding maken bij je operator van misbruik. Zij zullen je toch echt moeten helpen.
en jij denkt dat ze geen mailserver hebben die dat scanned? En dat een groot bedrijf als het IETS kan boeien hoeveel nepfaxxen je stuurt?Underworld schreef op zondag 17 april 2005 @ 21:17:
als ze mij zoiets zouden flikken en ik kom er achter welk bedrijf het stuurt dan stuur ik gewoon een 'email bom' terug (zo'n 100 mailtjes) of een fax met 40 zwarte pagina's waarop staat 'don't mess with me'
Dit is dus _GEEN_ oplossing
Moet wel als ze het factureren.Rush schreef op maandag 18 april 2005 @ 10:03:
Kun je op het overzicht van KPN dan ook zien welke inkomende berichten je hebt gekregen?
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Dat is dus het hele probleem, het is niet terug te vinden waar het vandaan komt. KPN kan ook niet achter het nummer komen, hoe onlogisch het ook klinkt, maar het is dus echt zo.Operations schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:49:
Als het geld kost (x bedrag per ontvangen bericht) staan ze toch op de specificatie van de telefoonrekening? Aan de hand van het nummer moet toch te achterhalen zijn waarvandaan het afkomstig is.
Er zal wel eens een keer iets van 'logo on' ofzo naar een of ander 4 cijferig nummer zijn gestuurd vanaf dat toestel.
Anders inderdaad KPN eens bellen en dat nummer laten blokkeren ofzo.
Da's dus bullshit (van KPN)...DjWannaB2002 schreef op maandag 18 april 2005 @ 18:39:
[...]
Dat is dus het hele probleem, het is niet terug te vinden waar het vandaan komt. KPN kan ook niet achter het nummer komen, hoe onlogisch het ook klinkt, maar het is dus echt zo.
Het zijn naar ik aan neem van die zoveel euro per ontvangen bericht dingen. Bij die berichten gaat het bedrag dat ze jou in rekening brengen naar een bepaald bedrijf toe wat jou die logo's stuurt. Als KPN het aan jou kan factureren dan weet KPN ook donders goed naar wie ze jou geld dan moeten doorsturen. Anders gewoon eens gaan weigeren die dingen te betalen? Misschien dat KPN dan iets behulpzamer wordt? (Als je de rekening krijgt gewoon het rekeningbedrag verminderd met de kosten (volgens de specificatie) van die logo's betalen)
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Hij weet het niet.
Vroeger misschien een keer gedaan, en nu weet ie het niet meer.
Verder zou ik niet opdraaien voor die kosten als je het daadwerkelijk nooit hebt aangevraagd. Als je rechtsbijstandverzekering hebt zou ik zelfs zo ver gaan om een zaak tegen dat #^&* bedrijf te beginnen alle verloren tijd en brieven (aangetekend) ook in rekening brengen...
Ik heb ZO een hekel aan dit soort %&*$^% bedrijfjes... die denken toch AGH de consument staat zwak... en 1 op de 1000000 zal misschien een zaak beginnen tegen hen (zelfde als met SPAM) en ze maken dus DIKKE winst. Het is gewoon belachelijk dat dit soort GORE bedrijven mogen bestaan...
"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 23:56 ]
Bij KPN konden ze mooi vertellen welk nummer er had gesmst en hoe we het konden stoppen.
Sinds dien geen last meer!
We moesten wel even de tijd doorgeven dat we een bericht hadden gekregen. Dus altijd ff ergens neerschrijven als je weer zo'n rot ding hebt gekregen.
Nee waren geen details te vinden.
Was een operator logo die nergens te achterhalen was