Toon posts:

[OS X] Vastloper software update

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik was daarnet de nieuwe OS X update aan het downloaden via apple software update (volgens mij update nummer 10.3.1). Tijdens het downloaden en installeren van deze update liep mn hele eMac vast, waarop ik hem uit heb moeten zetten.
Nadat ik hem opnieuw had opgestart leek alles in orde, alleen nou houd safari en de software updater er direct mee op nadat ze geopend zijn. Ik krijg vervolgens een vraag of ik een rapport naar Apple wil verzenden. :o

Specs:
eMac combo (1,2 GHz, 256 RAM)
OS X Panther (vastloper bij poging tot updaten naar versie 10.3.1)

• XyonN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Je bedoelt 10.3.9. En daar zijn op http://forum.macosx.nl al 4 of 5 draadjes over. Wat meestal werkt is de laatste security update er nog even bij te doen. Dit betreft een Java security update die ze niet in 10.3.9 hebben gestopt. Deze update is echter wel van essentieel belang voor Safari. Dus download deze en instralleer hem erbij. Wat je ook kan doen is de combined update 10.3.9 installeren, daar zittie ook bij. Als het goed is is je probleem opgelost.

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

Verwijderd

Na de update van 10.3.9 werkt Azureus niet meer, iemand ook zelfde probleem?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

Mjah, XyonN geeft een hele sloot informatie dat mensen problemen hebben met Java en 10.3.9 en jij vraagt of... mensen problemen met de op Java draaiende Azureus?

Doe eens wat beter je best.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.