AI-FLASH stick werking.

Pagina: 1
Acties:

• error33
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-03 09:15

error33

Klungelsmurf bestaat nog

Topicstarter
Na aanschaf van een asus v6 lapop heb ik hierbij een AI-FLASH stick bijgekregen. Na wat uitproberen en zoeken op het net kom ik niet tot een begrijpbaar en duidelijke werking van de stick.

Ik kan m in de laptop stoppen en zie dan een A drive er bij komen en een normale usb stick. Ik kan m ook gebruiken bij het booten om in dos te komen.

nu wil ik graag weten of de stick hardwarematig in twee gedeelten is opgedeeld of zit hier softwarematig een splitsing op.

Ik heb al op diverse manieren geprobeerd wat meer over de stick te weten te komen bijvoorbeeld met partition magic. Ik durf er ook niet teveel met te proberen omdat ik bang ben om m in de normale situatie terug te krijgen.

De A drive die ontstaat in net als een normale flop 1,4 Mb en de andere stick is 124 Mb

macOS 26.2

• HunterPro
  • Niet online
het is waarschijnlijk een 'gewone' stick met een bootflop erop en voor de rest plek voor je meuk :)

• error33

error33

Klungelsmurf bestaat nog

Topicstarter
HunterPro schreef op zondag 17 april 2005 @ 18:56:
het is waarschijnlijk een 'gewone' stick met een bootflop erop en voor de rest plek voor je meuk :)
Ik heb met een andere stick nog wat geprobeerd en daar heb ik bootusb op gezet en die gedraagt zich geheel anders

macOS 26.2

• error33

error33

Klungelsmurf bestaat nog

Topicstarter
schopje

macOS 26.2

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Met een naam als flashstick en de beschrijving die jij geeft lijkt het erop dat je zoiets kunt gebruiken om je bios te flashen of evt het recover prog van je notebook te starten.