1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Het is een E-tech RTBR03
[ Voor 15% gewijzigd door Galois op 17-04-2005 18:53 ]
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
mn laptop is draadloos en die andere pc via de kabel op dezelfde router...
er draait niks speciaals en msn knalt eralleen uit als die normale pc aanstaat.
is het niet een router instelling dan?
Bij mijn vriendin is er een wireless router en als ik met mijn laptop daar ben, dan heb ik nooit problemen.
verder heb ik windows volledig gepatched/alle updates
ook vrij van virussen en spyware
It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...
maar het vreemde is dat mn huisgenoot er dus geen last van heeft, terwijl die op dezelfde router zit...
It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...
Ik heb ook een e-tech router, windows 2000, sp4 etc.
Vrij van virussen/spyware als het goed is.
Msn messenger versie 6.2.0205
Msn plus versie 3.25.106
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Niks, zou niet weten waar ik moet beginnen.RoD schreef op zondag 01 mei 2005 @ 01:16:
En wat heb je zelf al geprobeerd?
Wees consequent, maar niet altijd
Wat houd UPNP precies in?Ook schreef op zondag 01 mei 2005 @ 21:16:
Heb je UPNP op je router? Zo ja, zet dat dan eens uit (als het aan stond natuurlijk; als het nu uit staat, zet het dan eens aan).
En waar zou ik dat uit kunnen schakelen?
[ Voor 8% gewijzigd door RAZORDUDE op 04-05-2005 21:59 ]