Kleur film verandert tijdens omzetten naar DVD

Pagina: 1
Acties:

• Dwid
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Dwid

www.svdelden.nl

Topicstarter
Het volgende rare iets : Ik wil met Nero Vision een dvd'tje maken, zoals ik al vaker heb gedaan. Nu heb ik 3 mpg-bestandjes en als nummer 3 aan de beurt is gebeurt er iets raars. Je kunt dus tijdens het 'omzetten' het beeldje zien van deze mpg (versnelt) en wat schetst mijn verbazing, de kleuren zijn ineens 'van slag'. geel is bijv. een soort van groen en dit geldt dus ook voor andere kleuren. Wat ik ook nog kan melden is dat hij het wel goed doet met het voorbeeld en ook met de windows mediaplayer speelt die hem goed af....
Wat kan dit zijn ?

• Dwid

Dwid

www.svdelden.nl

Topicstarter
Omdat er zo actief gereageerd wordt heb ik uiteraard nog ff verder geprutst en het wordt al hoe vager...
Als ik nu het 3e filmpje op de 1e plaats zet, dan doet die het goed en dan doet het dan 3e filmpje het ook goed 8)7
Ook al geprobeerd een nieuw projectje te maken, maar dit mag ook niet baten...zelfde gedoe weer.
Het probleem is dus dat ik die drie filmpje in een bepaalde volgorde op die dvd wil hebben, anders was het dus al opgelost...
Niemand dit eerder mee gemaakt ??

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:46
Dwid schreef op zondag 17 april 2005 @ 18:08:
Het volgende rare iets : Ik wil met Nero Vision een dvd'tje maken, zoals ik al vaker heb gedaan. Nu heb ik 3 mpg-bestandjes en als nummer 3 aan de beurt is gebeurt er iets raars. Je kunt dus tijdens het 'omzetten' het beeldje zien van deze mpg (versnelt) en wat schetst mijn verbazing, de kleuren zijn ineens 'van slag'. geel is bijv. een soort van groen en dit geldt dus ook voor andere kleuren. Wat ik ook nog kan melden is dat hij het wel goed doet met het voorbeeld en ook met de windows mediaplayer speelt die hem goed af....
Wat kan dit zijn ?
Het is dus alleen dit voorbeeldje tijdens het omzetten? De uiteindelijke DVD is wel goed?
Dwid schreef op zondag 17 april 2005 @ 18:37:
Omdat er zo actief gereageerd wordt
Man, hoeveel reacties verwacht je in 29 minuten :/

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:27
Dwid schreef op zondag 17 april 2005 @ 18:37:
Omdat er zo actief gereageerd wordt heb ik uiteraard nog ff verder geprutst en het wordt al hoe vager...
We zitten hier met 35000 man gespannen op je vragen te wachten om deze zo snel mogelijk te beantwoorden ... Sorry dat het zo lang heeft geduurd 8)7

Ik heb even naar je andere topics gekeken. Je verwacht daar ook binnen 20 minuten reactie van iemand anders ga je gelijk kicken ... Kicken mag indien er in 24 uur niemand heeft gereageerd en niet binnen 20 minuten !

[ Voor 24% gewijzigd door Juicy op 17-04-2005 18:48 ]

-

• Dwid

Dwid

www.svdelden.nl

Topicstarter
Ok, mijn excuus, was ook niet zo serieus bedoelt.

Maar dit is niet gekickt omdat het lang duurde, maar omdat ik ook iets meer info had !

Verder nog een antwoord op de vraag dat de uiteindelijke dvd ook zo was : Ja

• Dwid

Dwid

www.svdelden.nl

Topicstarter
Net een beetje onduidelijk misschien....de uiteindelijke dvd is dus niet goed

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

offtopic:
Dwid, zou je de volgende keer als je een toevoeging hebt de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop willen gebruiken? :)

Signature

Pagina: 1