Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus op zoek naar een bluetooth headset met stereo geluid dus op beide oren, deze zijn echter vrijwel niet te vinden en nu dacht ik er 1 gevonden te hebben in de Logitech Mobile Pro aan de hand van dit plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/6373.jpg

nu hoor ik echter van een vriend dat die waarschijnlijk ook maar mono geluid heeft en dat het plaatje gewoon vertekend (ik dacht aan de rechterkant dat stuk te zien wat achter je nek om gaat). Kan iemand bevestigen dat dit ook een mono headset is?

Als dat zo is zoek ik dus nog steeds naar een stereo headset op basis van bluetooth. Waarom ik hem per se op bt wil hebben is heel simpel. Hij moet aangesloten worden aan mijn laptop, en ik heb geen zin om dan zon grote logge ontvanger (die je bij ir nogal eens ziet) erbij mee te nemen. Microfoon is handig maar geen absolute vereiste. Ik wil stereo vanwege het veel betere geluid.

Weet een van jullie of deze dingen bestaan en zo ja wat voor merk ik dan moet kijken, ben nu al een paar uur aan het zoeken maar alles is mono :/

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Kan iemand bevestigen dat dit ook een mono headset is?
Bij deze. Er bestaan ook helemaal geen stereo BT headsets omdat de BT profiles dat niet eens ondersteunen.

Alors.

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-11 20:12
überhaupt... stereo uit 1 luidspreker... knap hoor om een fase verschil te krijgen

Verwijderd

Topicstarter
en stel dat het niet via bt kan, op wat voor manier kan ik dan nog een headset aansluiten zonder een gigantisch blok aan te moeten sluiten?

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 21:33
Die heeft mijn vader ook, en die is dus mono. Dat clipje gaat over je orr. Bij mij blijft hij niet goed zitten.

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 11:21
Neem je toch voor elk oor één zon headset? Niet echt de beste oplossing, maar dan heb je in iedergeval geluid aan beide oren.

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 21:33
Dan heb je nog steeds geen stereo denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
nee inderdaad

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-11 02:58

Dxue

PSN:EvilDrunk

er was ooit een bt headset bij de aldi in de aanbieding. dacht die niet zo super was. er zijn dus wel stereo in omloop maar heeeel erg zeldzaam. dacht er ook ooit 1 op inkoopactie te hebben gezien, maar dat weet ik niet meer zeker. dacht dat die op inkoopactie rond de 150 euro kostte en dat die daarom niet doorging.

succes met zoeken en als je wat vindt, post het dan ook even als je wilt. volgens mij zijn er nog meer mensen op zoek, die ook niks kunnen vinden.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Verwijderd

Muziek via bluetooth is momenteel helemaal niet deftelijk, de bandbreedte van bluetooth is veel te klein.

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:58
Ik zou gewoon voor een koptelefooon/headset met een draadje gaan ;)

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• Chriztiaan
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:28
The maximum data transmission rate is 720Kbps.
De bandbreedte lijkt me groot genoeg ervoor anders....

• sOid
  • Niet online
HP heeft toch zo'n bluetooth ding? Het is dan niet een headset maar zo'n gewone koptelefoon. En ik neem aan dat dat wél stereo is :)

edit:

Muziek via bluetooth kan echt wel, ik heb op pocketpc-club.nl verschillende mensen gehoord die dagelijks muziek luisteren via hun hp bluetooth headset icm hun pocket pc:)

[ Voor 45% gewijzigd door sOid op 17-04-2005 23:27 ]

• Dxue
  • Laatst online: 28-11 02:58

Dxue

PSN:EvilDrunk

ben gisteren bij de mediamarkt langsgeweest en daar hadden ze een mp3 speler met 256 mb geheugen. hier is natuurlijk niks speciaals aan, maar het apparaatje ondersteund ook BT! je oordopjes zitten weliswaar nog steeds met draadjes vast aan de speler, maar die speler kan connecten met BT. het heeft ondersteuning voor headset profile van BT. weet niet of het stereo is, iemand ervaring?.

kan de naam niet zo 1,2,3 herinneren maar er staat bt in de productnaam wat dus een verwijzing naar bluetooth is.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

• sOid
  • Niet online
Geloof dat dat een MSI was, zou je ff op hun site moeten kijken :)

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-11 15:58

Dr C

met C en CK

Chriztiaan schreef op zondag 17 april 2005 @ 22:32:
[...]

De bandbreedte lijkt me groot genoeg ervoor anders....
Misschien om er mp3 doorheen te pompen en die zijn er idd, maar daar betaal je ook voor. Dat is eigenlijk een mp3 speler die toevallig ook bluetooth functie heeft en in een hoofdteleofoon is gegoten.
Om ongecomprimeerde muziek er doorheen te pompen heb je 1440kbs nodig (Audio-cd). Ik dacht dat bluetooth 2.0 dat wel kon.

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:44
er bestaat/komt voor de creative zen micro ook een ik meen bluetoothe headset, mischien is dat interresant, voor meer info zou u even in dat forum moeten zoeken

• Sperminator
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-11 00:28

Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)

Verwijderd

(sorry dat ik oude koeien uit de sloot te haal)

Is er al iemand bekend met de kwaliteit van deze AnyCom BSH-100? Ook in vergelijking met deze van GMP: http://www.amazon.com/exe...lance&colid=10O8T2HJWJ6NV? (meer info dan hier: http://www.expansys.nl/fo....asp?code=119598&thread=3)

• TonyB
  • Laatst online: 25-07 21:09
Logitech Stereo Bluetooth headset incl. volume regeling:
http://www.logitech.com/i...CRID=2412,CONTENTID=10679
en voor iPod (incl. knopjes voor bediening):
http://www.logitech.com/i...CRID=2412,CONTENTID=10540

Carpe Noctem

Pagina: 1