Toon posts:

[CuteFTP]inhoud en namen van bestanden door elkaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor mijn FTP-behoeften draai ik al jaren CuteFTP Pro. Sinds een poosje heb ik er last van dat de inhoud van de bestanden en de namen ervan niet meer overeenkomen. Dit gebeurd alleen als ik meerdere bestanden tegelijk up- of download. Ik heb hier zowel bij versie 6 als 7 last van.

Met FlashFXP lijk ik hier geen last van te hebben.

Je zou zeggen dat het dan wel aan CuteFTP zou liggen, zal ook best zo zijn, maar heb dit probleem nooit gehad. Tot op een paar dagen geleden dan.

Iemand die dit probleem herkent?

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 16:04 . Reden: typo ]

Verwijderd

Nee ik heb hier geen ervaring mee, maar om anderen misschien te prikkelen reageer ik gewoon even.

Als je zegt dat een ander FTP programma geen problemen geeft, dan duidt dat inderdaad op een probleem binnen CuteFTP. Is er misschien ergens anders iets aan de andere kant gewijzigd waardoor Cute het verkeerd interperteert? Is het bij elke FTP-server waarmee je connect of is je favo iets gewijzigd?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 10:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 10:38:
Nee ik heb hier geen ervaring mee, maar om anderen misschien te prikkelen reageer ik gewoon even.

Als je zegt dat een ander FTP programma geen problemen geeft, dan duidt dat inderdaad op een probleem binnen CuteFTP. Is er misschien ergens anders iets aan de andere kant gewijzigd waardoor Cute het verkeerd interperteert? Is het bij elke FTP-server waarmee je connect of is je favo iets gewijzigd?
Het is bij meerdere FTP-servers en het probleem heb ik zowel bij versie 6 als 7 van CuteFTP prof. Ook heb ik het zowel bij uploaden als downloaden.