Ik heb gister de Logitech Premium Stereo USB Headset 30 gekocht.
Als ik usb kabel in de usb poort stopt zegt die nieuwe hardware gevonden. Dan druk ik volgende om de nieuwe hardware te vinden en dan zegt die.
Deze hardware kan niet worden geinstaleert. Deze hardware is niet geinstaleert omdat de benodigde software niet is gevonden.
In de handleiding staat gewoon dat de hardware automatisch geinstaleert zou moeten worden, maar dat gebeurd dus niet.
Op de logitech website stond nog dit...
Heeft iemand van jullie dit probleem ook en/of weet iemand een oplossing
Als ik usb kabel in de usb poort stopt zegt die nieuwe hardware gevonden. Dan druk ik volgende om de nieuwe hardware te vinden en dan zegt die.
Deze hardware kan niet worden geinstaleert. Deze hardware is niet geinstaleert omdat de benodigde software niet is gevonden.
In de handleiding staat gewoon dat de hardware automatisch geinstaleert zou moeten worden, maar dat gebeurd dus niet.
Op de logitech website stond nog dit...
Moet ik hieruit afleiden dat ik windows Xp opnieuw moet instaleren ?Vraag
Heb ik stuurprogramma's nodig voor mijn USB-headset?
Antwoord
USB-headsets worden zonder stuurprogramma's geleverd, omdat de toepasselijke software in het besturingssysteem is ingebouwd. Als er bestanden ontbreken wanneer u de headset installeert, kan dit erop wijzen dat uw besturingssysteem onjuist of onvolledig geïnstalleerd is. U vindt de ontbrekende bestanden op de oorspronkelijke cd van uw besturingssyteem. Logitech kan deze bestanden om licentieredenen niet leveren.
Heeft iemand van jullie dit probleem ook en/of weet iemand een oplossing
[ Voor 5% gewijzigd door Schaapherder op 17-04-2005 14:40 ]