Toon posts:

Internet pagina's in nieuw venster wordt niet geladen

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Recentelijk laadt zowel MS Internet Explorer als Mozilla Firefox geen pagina's welke door middel van een hyperlink in een nieuw venster geopend worden; zowel via javascript als het commando 'a href' met een ander doelvenster. Blijkbaar is dit probleem sinds april 2005 al vaker gesignaleerd, maar een oplossing cq. oorzaak heeft men nog niet gevonden. Het uitschakelen van de popup-blokker geeft geen verandering. Daarnaast is de pc uitgerust met de laatste software updates. Kan iemand mij verder helpen?

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Cross-posting wordt niet geapprecieerd!

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:01
klopt, maar ik heb hetzelfde probleem, erg irritant.

Ontspan.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik mis een stukje eigen inzet in je topic - wat heb je zelf al geprobeerd en wat heb je zelf al gedaan om dit probleem op te lossen? :)

Verder - je topic openen op twee plekken is niet de bedoeling - omdat je topic dus aan deze beide dingen niet voldoet, sluit ik beide topics.

Je mag in Software Algemeen een nieuw topic openen waarin je duidelijk aangeeft wat je allemaal al geprobeerd hebt, en waar je bv. allemaal al opgezocht hebt - wat je daarmee gevonden hebt en wat er uit die oplossingen kwam :).

Dit topic is gesloten.