Toon posts:

Goede videorecorder voor een goede prijs?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe videorecorder, max. 700 pietermannen, wat is een goede? Iemand heeft mij een Sony blahblah-443 aangeraden, kan er alleen niks over vinden? :?

Weet niet echt of dit het goede forum is (misschien naar off-topic omdat het niks met computer hw te maken heeft? :?).

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:21

Jag

Je hebt ook hele mooie Philips vcr's voor 700 piek. De 800 serie is niet zo heel duur namelijk maar wel mooi met veel coole features.

Jag

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 januari 2001 01:35 schreef Jag het volgende:
Je hebt ook hele mooie Philips vcr's voor 700 piek. De 800 serie is niet zo heel duur namelijk maar wel mooi met veel coole features.

Jag
Is er ergens een website met specs?
philips nl en philips VS geven beide niks :(

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 13:08

Steffie

Opaque

je kan specs van vcr's comparen op www.consumerdesk.nl

ik heb 3 weken geleden de Panasonic NV-FJ610 gekocht voor 599 ...

heeft alleen geen s-vhs opname mogelijkheid, voor de rest bevalt die perfect ...

---
volgens mij vond de consumentenbond dat geval ook het beste ... alleen dat zegt natuurlijk ook niet alles

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 januari 2001 02:42 schreef Steffie het volgende:
je kan specs van vcr's comparen op www.consumerdesk.nl

ik heb 3 weken geleden de Panasonic NV-FJ610 gekocht voor 599 ...

heeft alleen geen s-vhs opname mogelijkheid, voor de rest bevalt die perfect ...

---
volgens mij vond de consumentenbond dat geval ook het beste ... alleen dat zegt natuurlijk ook niet alles
Thx! ja ik heb net wat oude consumentenbonds uit de kast gehaalt en daar kwam de panasonics idd het beste uit de tests, alleen waren die verkozen omdat de bediening het beste was :? echt rare gozers die CGs, dus ik ga voor een philips > beter beeld schijnt het :)

thx!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:02
Ik heb zelf thuis Philips staan, is op zich wel een leuk merk maar hij bevalt me toch niet echt goed. Verder heb ik zelf nog een JVC S-VHS videorecorder staan en nog een Sony.
alledrie zijn HIFI stereo. De JVC en de SONY bevallen in ieder geval uitstekend.

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• Evil-B
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-04-2023
Neem Super-VHS, dat moet net te doen zijn voor die prijs... :9~
Pagina: 1