Ik heb recentelijk een pundit-r aangeschaft en gebruik deze als HTPC. Nu werkt hij prima, alleen komt het DD/DTS signaal via de S/PDIF (optisch) niet goed aan bij mijn Z-680 pod. Hij blijft gewoon op stereo staan
(Ik heb natuurlijk wel de input op "optical" gezet)
Ik gebruik de on-board sound: AD1888 van SoundMax
Bij de instellingen van de soundmax heb ik de speakerinstellingen op 5.1 gezet. Ook heb ik bij diverse programma's als PowerDVD de output op S/PDIF gezet. Zelfs bij het testgeluid van de SoundMax software komt er alleen geluid uit de voorste speakers... ik snap er niets meer van
Het is kennelijk zo dat de pod het signaal van de AD1888 niet goed kan verwerken. Ik hoop dat iemand een oplossing weet voor dit probleem
Ik gebruik de on-board sound: AD1888 van SoundMax
Bij de instellingen van de soundmax heb ik de speakerinstellingen op 5.1 gezet. Ook heb ik bij diverse programma's als PowerDVD de output op S/PDIF gezet. Zelfs bij het testgeluid van de SoundMax software komt er alleen geluid uit de voorste speakers... ik snap er niets meer van
Het is kennelijk zo dat de pod het signaal van de AD1888 niet goed kan verwerken. Ik hoop dat iemand een oplossing weet voor dit probleem
[ Voor 21% gewijzigd door FaLc0n op 17-04-2005 12:43 ]