Toon posts:

USB of Minijack Headset voor PS2?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben sinds kort op zoek naar een headset die ik zowel als koptelefoon kan gebruiken (zodat al het geluid via de headset gaat) en als headset om mee te praten via m`n ps2.
Nou heb ik er al een paar gezien van trust en van logitech die me wel goed lijken, maar nou is mijn vraag of ik dan beter 1 met een usb of minijack (koptelefoonaansluiting) aansluiting kan nemen? omdat mijn ps2 namelijk ook is aangesloten op m`n stereo zou ik er mischien ook 1 met een minijack aansluiting kunnen nemen, alleen heb ik gezien dat die 2 stekkers hebben; namelijk een koptelefoon en een microfoon aansluiting en die laatste aansluiting zit niet op m`n stereo helaas (heb wel een analog-in aansluiting voorop zitten maar dat zal em wel niet zijn) |:(

Dus mijn vraag is dan ook òf ik dan wel uberhaupt een minijack headset kan nemen of dat ik toch voor een usb-versie moet gaan en of ik dan wel alle2 de functies erop heb zoals bovenaan staat beschreven?

Bij voorbaat dank voor jullie reacties!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 14:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik geef mezelf maar een schopje mischien dat nu iemand reageert :P

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand me pleez helpen met dit probleem...

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 12:42
Volgens mij blijft main audio dus het geluid van een spel dan over de stereo gaan. Het geluid dat over de usb headset gaat is alleen voor game speak. Als je dus beide wilt moet je opzoek gaan naar een andere oplossing

Alles is terug te redeneren naar 4

Verwijderd

Ik heb ooit de socom set gekocht met USB headset (1 oortje) deze gebruik ik ook voor de PC ivm teamspeak, maar heb dan alleen Teamspeak over de headset de rest van het geluid gaat via de boxen zodat ik mijn teammates goed kan horen en ook ingame niks mis! ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb inmiddels een trust 150 headset gekocht maar daar zitten dus 1 mic + 1 koptelef-aansluiting op, maar hij wil et nog niet doen hoe ik ze ook aansluit op m'n analoog-in en m'n koptelef-aansluiting van m'n stereo.

dus ik vrees dat ik een soort converter/adapter moet kopen die van die twee stekkers 1 stekker maakt zodat die in m'n analoog-ingang kan (theorietje B) ).
Pagina: 1