[Frontpage] Formulier maken = northbot.htm error

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
Beste tweakers,

Ik had gister al een vraag hierover gesteld maar omdat ik niet duidelijk genoeg had aangetoond dat ik wel degelijkt eerst gezocht had werd mijn topic gesloten. Bij deze zal ik het nogmaals proberen.

Probleem:
Ik wil een formulier maken met frontpage 2003. Ik had nog nooit eerder een formulier gemaakt dus heb me met een handleiding weten te redden in het maken ervan.
http://www.webworkshop.or.../forms_tutorial_email.htm
Het formulier staat hier www.gielz.nl/test.htm Ik krijg de volgende error. The requested URL /_derived/nortbots.htm was not found on this server.

Mijn gedane moeite:
Ik heb gezocht op google en op tweakers. Ik kwam via google bij diverse sites, de een zei dat ik de zin : onSubmit="location.href='_derived/nortbots.htm';return false , weg moet halen, de ander dat ik de pagina op een eigen server moet zetten en weer een ander zegt dat ik het formuliet moet converteren naar Asp met een conversion tool die nergens te vinden is. Alle moeite tevergeefs.

Kan iemand mij "zonder geouwehoer" over dat ik geen moeite ervoor doe mij op het goede pad brengen. Ik wil best tutorials ofzoiets lezen maar dan moet ik wel dingen vinden die mij kunnen helpen. Ik kan het gewoon echt niet vinden.

Mijn homepage staat op upperhosting en ondersteund de frontpage extensies. Omdat ik in het begin totaal niet wist wat de extra mappen op mijn upperhosting ruimte betekenden heb ik mischien iets verkeerds weggehaald maar weet het niet zeker, daarom hieronder de inhoud (behalve mijn eigen pagina's) van mijn server ruimte:

Gielz.nl/Public html/_vti_pvt/writeo.cnf
Gielz.nl/Public html/_vti_pvt/structure.cnf
Gielz.nl/Public html/_vti_pvt/services.cnf
Gielz.nl/Public html/_vti_pvt/service.lck
Gielz.nl/Public html/_vti_pvt/service.cnf
Gielz.nl/Public html/_vti_pvt/linkinfo.btr
Gielz.nl/Public html/_vti_pvt/fpdbw.ico
Gielz.nl/Public html/_vti_pvt/doctedep.btr
Gielz.nl/Public html/_vti_pvt/doctodoc.btr
Gielz.nl/Public html/_vti_pvt/bots.cnf
Gielz.nl/Public html/_vti_pvt/botinfs.cnf
Gielz.nl/Public html/cgi-bin/.htacces

Zijn er mischien dingen die ik mis ofzo, kan dat het zijn.
Ik hoop op positieve reacties, alvast bedankt !

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
Heb je al eens bij je hosting provider geïnformeerd hoe je gebruik moet maken van de frontpage extensies :?
En waarom wil je eigenlijk gebruik maken van die frontpage extensies voor zo'n simpel email form?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:36

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

ASP gaat niet werken bij upperhosting, aangezien die alleen PHP ondersteunen. Maar een mailscriptje, overweeg eens om het met PHP te maken?

Zie http://nl3.php.net/function.mail

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 18:51

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Zie o.a. http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;181205.
Google geeft ladingen links voor jou probleem en het lijkt me sterk dat er geen oplossing voor je tussen zit.

In de lijst met files die je geeft mis je heel de directory _derived/ op de webserver. Dan lijkt het me logisch dat er geklaagd wordt dat er een file in die directory niet bestaat. Waarschijnlijk heb je het verkeerd geupload dus check even of je die directory wel op je eigen PC hebt (tip: het is een verborgen directory).

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.