Toon posts:

Tuner

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Bestaat er een simpel programma dat vanaf een tuner (insteekkaart) kan afspelen? Ik heb hier een kaart en ik denk dat het een tuner is. Ik denk dat ik dat zo het beste kan testen. Of zijn er andere mogelijkheden?

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-08 21:34
staat er geen merknaam en serienummer ofzo op de kaart want als dat is kan je t gewoon googlen

"Stilte, een gat in het geluid...."

Verwijderd

Topicstarter
oeps....

Wel slim om dat er even bij te vermelden.

Het is een "3com etherlink III ISA 3c509b". Die kaart heeft een netwerk aansluiting (10BASE-T), een spelpoort en een aansluiting voor een antenne.

Verwijderd

Dat is een netwerkkaart, geen tunerkaart.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-07 16:57
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 10:25:
oeps....

Wel slim om dat er even bij te vermelden.

Het is een "3com etherlink III ISA 3c509b". Die kaart heeft een netwerk aansluiting (10BASE-T), een spelpoort en een aansluiting voor een antenne.
Ja waarschijnlijk een wifi antenne :P

edit: natuurlijk een oude coax netwerk aansluiting

[ Voor 10% gewijzigd door Megamind op 17-04-2005 10:38 ]

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Dat is de 10Base2 netwerkaansluiting,
daar kun je een coax-netwerk mee aansluiten.

Linker-aansluiting:
Afbeeldingslocatie: http://www.mercadolibre.com.ar/org-img/preview/MLA/012005/14436395_3858.jpg

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Zoals anderen al verklapt hebben: het is een (tamelijk oude) 10Mb ethernet kaart. Die "spelpoort" is de AUI ethernet interface, die "antenneaansluiting" is de 10base2 ethernet interface, en die RJ45 is de 10baseT ethernet interface.

Het is slimmer om dit soort dingen eerst via google op te zoeken.

[ Voor 3% gewijzigd door joopv op 17-04-2005 10:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
|:(

Bedankt. Ik heb nooit geweten dat ze vroeger netwerken hadden over coax... Als ik dat had geweten had ik het wel via google opgezocht. Complete rommel dus.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het handige van Google is dat je juist niets hoeft te weten; gewoon even naam en type in Google gooien; en je weet meteen wat voor hardware je in huis hebt :Y) Gelieve dat in het vervolg dus gewoon even te proberen :) Verder waarderen we een complete topictitel ook wel :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.