Toon posts:

2e harde schijf (slave) heel traag na opnieuw installeren XP

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb, nadat windows was gecrashed, incl. bsod, XP opnieuw geinstalleerd op mijn C schijf. Ik heb een bijna nieuwe 2e harde schijf (WD 200gb 8mb) die ik gebruik voor opslag, in 4 partities verdeeld. Nadat ik XP weer op mijn C had geinstalleerd, deed die 2e harde schijf het nog wel maar heeel traag. ik kan niet eens een MP3 luisteren, dat gaat te traag alsof er tegelijk wordt gedefragmenteerd of zo. Iemand een idee wat het kan zijn? De master heeft 1 partitie, ntfs, die was hiervoor FAT 32. de slave is nog steeds FAT 32. Is dat een probleem?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 09:47 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is hier op GoT de bedoeling dat je over inzet, inzicht en researchvermogen beschikt en op z'n minst o.a. de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum raadpleegt voordat je een topic start. We kunnen in dit geval helaas niet uit de topicstart afleiden wat je allemaal al hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. Zoals duidleijk op het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] staat uitgelegd, is dat niet de bedoeling ;)

Hint: neem voortaan de "Let op" tekst dat niet voor de sier bovenaan in de [New Topic] van elk subforum staat door, voordat je een topic start. Want daarin staat namelijk een handige samenvatting van wat je dan allemaal minimaal moet kennen en uitvoeren :Y)

Inkoppertje: Opslagmedia & I/O Controllers » OM FAQ / Beleid » Mijn schijfconfiguratie is brak, hoe komt dat?

Dit topic is gesloten.