Juicy, naar Juice, de band die ik hier even wil voorstellen. Het gaat om 4 vrienden van 18 tot 21 die een beetje muziekjes maken uit de hoek van coldplay, muse en wat eigen nummers, wat goed in de smaak blijkt te vallen. Vrijdag de 15e hadden ze een optreden, dus daar ben ik eens even een kaartje gaan vullen.
Voornamelijk gedaan met de 16mm fish en de 50mm 1.8 op de 10D, hier en daar zachtjes ingeflitst en op iso 1600, heerlijke eenvoud en des te meer sfeer behoud je!
[1]

[2]

[3]

[4]

[5]

[6]

[7]

[8]

[9]

[10]

[11] Niet opperbest, maar ze stonden de hele tijd voor de drummer, maar hij moet er natuurlijk wel 1x tussen..

[12] En aan het eind even een groepsplaatje aan de zijkant van het podium, erg jammer dat meneer links niet helemaal scherp is..

Oja, en aan alle breezer-meisjes die vragen "meneer meneer mag ik op de foto met die en die?" NEE!
man man wat word je daar gek van..
[spam]
voor meer info over deze heren check JuiceMusic.nl!
[/spam]
Voornamelijk gedaan met de 16mm fish en de 50mm 1.8 op de 10D, hier en daar zachtjes ingeflitst en op iso 1600, heerlijke eenvoud en des te meer sfeer behoud je!
[1]

[2]

[3]

[4]

[5]

[6]

[7]

[8]

[9]

[10]

[11] Niet opperbest, maar ze stonden de hele tijd voor de drummer, maar hij moet er natuurlijk wel 1x tussen..

[12] En aan het eind even een groepsplaatje aan de zijkant van het podium, erg jammer dat meneer links niet helemaal scherp is..

Oja, en aan alle breezer-meisjes die vragen "meneer meneer mag ik op de foto met die en die?" NEE!
[spam]
voor meer info over deze heren check JuiceMusic.nl!
[/spam]