Batterijen voor Logitech MX 900

Pagina: 1
Acties:

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Topicstarter
Ik heb nu een 9 maanden met tevredenheid een Logitech MX 900, alleen worden de batterijen een stuk minder. Waar ik voorheen gerust een hele dag kon muizen op een vol set (in de cradle) opgeladen batterijen, dat is tegenwoordig nog maar een uur of 8. En als je dan een avond over moet werken, mag je of nieuwe batterijen in de muis stoppen, of een andere muis aankoppelen.

Zitten er gewone oplaadbare batterijen (AA) in de muis, of zijn het speciale met een apart voltage/amperage? Ik verwacht het niet, omdat de muis op een setje duracel batterijen ook goed werkt.

Hier kon uw advertentie staan

• Nitroglycerine
  • Nu online

Nitroglycerine

Topicstarter
Ik heb gewone oplaadbare batterijen geprobeerd, maar die kunnen niet in de cradle opgeladen worden :'( . Betekent dat ik dus naar een nieuw setje speciale oplaadbare batterijen op zoek kan gaan.

• Behind_You
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:10

Behind_You

Kijk altijd achter je

Volgens de site van Logitech zou je er gewoon oplaadbare batterijen in kunnen doen. Dit moeten wel NiMH batterijen zijn met een capaciteit van 1500 tot 1900mAh.

zie: logitech.nl (Helemaal onderaan)

Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D

• Nitroglycerine
  • Nu online

Nitroglycerine

Topicstarter
Thanx, daar ga ik eens achteraan. Ik zie dat de batterijen die ik heb gebruikt 750 mA zijn.