Toon posts:

GeForce FX 5600 - Vaag probleem met settings

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Telkens als ik de settings wil aanpassen voor de TV, reset het telkens terug naar de standaard settings zodra ik een filmpje afspeel ofzo. Ik had het eerst voor elkaar gekregen dat het gewoon gesaved was, en niet terug zette op een of andere standaard gedoe. (Of het had automatisch dit op geslagen als standaard op de een of andere manier). Maar nu verandert het telkens terug naar de standaard versie die ik niet wil hebben.

Het is namelijk nu zo dat met de standaard setting het beeld tever ingezoomd is. Dit verander ik dan in de settings, maar zodra ik een filmpje afspeel, en dan weer een ander filmpje -> Is het gelijk weer naar standaard gereset. Weet iemand hoe ik dit weer goed kan krijgen?

Dit is voor een Dubbelbeeld (DualView) mode
Ik hoop dat iemand me kan helpen om het weer goed te krijgen, want het is zwaar irritant om het telkens na elke film dat ik afspeel terug te veranderen.

Opslaan onder een bepaalde naam werkt ook niet. Hij pakt gewoon altijd die standaard rotzooi weer. En ik kan er niet overheen opslaan ook nu.

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://chibigoten.shinji.nu/settings_thumb.jpg

Die settings dus. (Waar de cirkel omheen staat).

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 14:02 ]

Verwijderd

lijkt me gewoon een foutje in de drivers :) probeer eens een andere driver :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 14:11:
lijkt me gewoon een foutje in de drivers :) probeer eens een andere driver :)
Zou kunnen, maar ik zie geen andere op de site van NVidia staan, het zijn de nieuwste drivers die ik gedownload heb :\

[Edit]Drivers opnieuw geinstalleerd - Heeft geen succes gehad.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 14:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Weet echt niemand hier een antwoord op? :|

Verwijderd

Topicstarter
Even een updateje, het is de schuld van de nieuwste drivers waardoor het fout is gegaan =P
Nadat ik ze geinstalleerd had, kwam het probleem gelijk weer terug na een schone installatie van Windows.

Dus voor degene die een soorgelijk probleem ooit krijgen, het kan best door de drivers komen.

Verwijderd

www.guru3d.com kan je allerlei versies van je driver downloaden. :-)

Je had overigens niet je hele Windows overnieuw hoeven installen.
Slechts drivercleaner gebruiken en je kan weer opnieuw installen. :)
Pagina: 1