WMV naar MP4

Pagina: 1
Acties:
  • 807 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-09-2025
Ik heb google en dit forum al afgezogd (mischien niet goed genoeg) en heb niets kunnen vinden dat werkte en gebruikersvriendelijk is.. kan iemand mij helpen om een programma te vinden die dit doet?

Alvast bedankt.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Virtual DuB

Je gaat mij niet wijsmaken dat je gezocht hebt :P

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 16-04-2005 22:53 ]

• Ssilverhaze
Ik zal eens kijken.. bedankt :P

en ja ik heb echt goed gezocht maar toch niets gevonde :S

• Ssilverhaze
Mmhh weet je mischien hoe dit werkt? ik ben nu hier:

http://img160.echo.cx/img160/1721/naamloos6fz.jpg

Dit is een wmv.. hoe maak ik hier een .mp4 van?

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:48

Acheron

updatepack.nl

En daarom juist niet VirtualDub. WMV wordt niet ondersteund. Wat je daar laat zien is een MPEG-bestand. MPEG-1 wordt wel ondersteunt. Misschien bedoel je van MPEG1 naar MP4?

[ Voor 49% gewijzigd door Acheron op 16-04-2005 23:03 ]

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• Ssilverhaze
ooh ik bedoel .mpg sorry :(

• RoD
  • Niet online

RoD

Volgens mij kun je wel een plugin krijgen voor WMV, mij lukt het in ieder geval wel met VirtualDub :?

• Ssilverhaze
hp38guser schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 23:02:
En daarom juist niet VirtualDub. WMV wordt niet ondersteund. Wat je daar laat zien is een MPEG-bestand. MPEG-1 wordt wel ondersteunt. Misschien bedoel je van MPEG1 naar MP4?
Ja dat ja :P zou je me mischien kunnen vertellen wat ik nu moet doen? kheb hem bij compression al op Divx MP4 gezet.

• RoD
  • Niet online

RoD

Top! dan moet je op start drukken :Y)

• Ssilverhaze
Filmpje af laten spelen?

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja, dan speelt ie em af, en zie je het als het goed is in 2 schermpjes.

• Ssilverhaze
help!

• Ssilverhaze
Ik heb hem helemaal af laten spelen maar er is niets gebeurt, of heeft hij het filmpje ergens opgeslagen in mp4 waar ik niets van weet :S

Kun je alsjeblieft in stappen vertellen wat ik moet doen? :'( thnx!

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:48

Acheron

updatepack.nl

Niet kicken binnen 24 uur. Anders ga je lekker naar fok of zo?

Trouwens een PC is een invoer - uitvoer apparaat. Je laad het filmpje als je het bestand opent en schrijft het weg als mp4 wanneer je het bestand opslaat onder een andere naam :)

Toch niet te moeilijk voor je ;)

[ Voor 64% gewijzigd door Acheron op 16-04-2005 23:20 ]

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• Ssilverhaze
wat fok? ik vraag gewoon om hulp, jezus.

• Ssilverhaze
ok luister:
Ik heb pas een samsung D500 in mijn bezit en zou hier graag wat dingen op willen zetten zoals video clips.

Ik heb er al een paar van limewire afgehaald en op de telefoon gezet en ze werken perfect, nu wil ik er zelf 1 maken maar weet niet hoe.

Mijn vraag is:
Hoe kan ik een mp4 bestand maken van een .wmv bestand met de hoogst mogelijke kwaliteit en de kleinste grootte (4-5mb) met VirtualDub?

Als iemand mij stap voor stap antwoord zou kunnen geven _/-\o_ bedankt!

• RoD
  • Niet online

RoD

*zucht* ik ga hier geen tijd meer in steken.

als je op Google zoekt naar "VirtualDub manual" vind je erg grappige resultaten moet ik zeggen (hoe kom ik er op 8) )
Alsjeblieft

Verder wordt er hier op GoT verwacht dat je zelf het een en ander onderneemt voordat je een topic start, zoals je ook in je vorige gesloten topics kunt lezen.
Trouwens is het nogal loos om posts te maken waar alleen "help" in staat, en als je zo nodig nog wat moet zeggen kun je de edit knop gebruiken om dat aan je post toe te voegen.

enniewees, succes ermee ;)

EDIT:
Hoe kan ik een mp4 bestand maken van een .wmv bestand met de hoogst mogelijke kwaliteit en de kleinste grootte (4-5mb) met VirtualDub?
Hoogst mogelijke kwaliteit, en toch zo klein mogelijk? 8)7 dat kan dus niet hè ;)

[ Voor 61% gewijzigd door RoD op 16-04-2005 23:38 ]

• Ssilverhaze
Ik bedoelde de hoogst mogelijke kwaliteit en dan zo rond de 4-5 mb.. bedankt voor die manual.

• RoD
  • Niet online

RoD

Neoblade111 schreef op zondag 17 april 2005 @ 00:09:
Ik bedoelde de hoogst mogelijke kwaliteit en dan zo rond de 4-5 mb.. bedankt voor die manual.
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee op wat voor kwaliteit het dan moet, als ik niet weet hoe groot het bronbestand is.
Verder kun je dat wel uitvinden door verschillende bitrates uit te proberen.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Neoblade111 schreef op zondag 17 april 2005 @ 00:09:
Ik zou ten eerste je video even resizen. Een filmpje van 176x144 is geloof ik het max voor zo'n telefoon. Daar wordt hij ook al een stuk kleiner van.

• RoD
  • Niet online

RoD

Als je em op je telefoon wilt zetten zul je waarschijnlijk ook de audio moeten converten, aangezien telefoons niet zoveel verschillende codecs accepteren.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad wil je vooral ook naar het geluid kijken.

Settings: probeer er wat, als het de eerste keer niet lukt probeer je het nog eens een keer. Handje vasthouden lijkt me niet nodig.

Zoek op wat je telefoon kan hebben qua resoluties en codecs. Lees een handleiding of twee. Probeer vervolgens en instelling of tien en geef dan feedback en stel evt. een vervolgvraag met uitleg hoe en wat en waarom niet genoeg was. Handje vasthouden werkt niet, dan is het beste advies er een te kopen van het juiste formaat :+

offtopic:
"Ik heb gezocht" --> geef dan ook even een half dozijn gevonden handleidingen die niet hielpen of zoektermen die je op GoT en erbuiten gebruikte. Als je geen half dozijn sites vind kan je meer zoektermen proberen, als je een half dozijn zoektermen hebt geprobeerd kunnen we je helpen met andere zoektermen :)

edit:
en zoals ik nu doe: gebruik de edit knop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif) als je binnen 24 uur iets wilt toevoegen en niemand anders heeft al gereageerd. Eerder is niet netjes. Je bent al meer dan genoeg op de nettiquette gewezen ;)
Neoblade111 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 23:18:
wat fok? ik vraag gewoon om hulp, jezus.
Blijf ajb. ook netjes tegen de anderen. Jij bent degene die steeds hulp vraagt. Gedraag je dan ook zo ;)

[ Voor 26% gewijzigd door F_J_K op 17-04-2005 01:32 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1