Toon posts:

Usb 2.0 front en audio op Coolermaster Centurion

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een troste eigenaar van een centurion kast maar het ding heeft 2 usb 2.0 poorten aan de voorkant. Het stekkertje wat hieruit komt heeft maar 1 plugin (dus 1 voor 2 usb poorten). Ik heb deze dus aangesloten op mijn moederbord maar alleen de rechterpoort werkt. Hoe krijg ik beide poorten aan de praat?

Ook is mijn audio plugin (van de front) een probleem. Ipv een plugin zijn het losse draadjes(met pluginnetje). De namen op de plugins op me kast komen niet overeen met die van mijn mobo.

Mobo:
port1L 1 2- TPA 1-
Ground 3 4 Ground
TPA 2+ 5 6 TPA2-
12V 7 8 12 V
key 10 Ground

Kast:
Mic in enz.

Alvast Bedankt

• Tim_R
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-11-2025
Wanneer je wat foto's post van de kast en stekkertjes, en erbij vermeldt of het gaat om een Centurion 1, 2 of 5 (of nog een andere ;) ) zijn we alweer een eindje verder... Zo kan denk ik niemand je helpen.

De handleiding van je moederbord is BTW ook een schat aan informatie over stekkertjes ed :D

Verwijderd

Ik zit met een soortgelijk probleem. De stekker voor de front-usb aansluitingen heeft maar 9 aansluitingen, terwijl de stekkers op mijn MSI moederbord 10 aansluitingen heeft. Wat ik zo kan zien, zitten de aansluitingen bij beide (stekker en aansluiting) niet gelijkk. Om het werkend te krijgen moet ik dan het stekkertje gaan zitten aanpassen? Of is er een makkelijkere oplossing?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

het stekkertje aanpassen heb ik voor mijn centurion 5 ook moeten doen. Maar dit is echt een eitje :P.
pak een mesje of kleine schroevedraaier en haal de kabeltjes eruit. Vervolgens duw je ze er gewoon met de goede pinout in.

en als je 10 pinnetjes hebt moet je even kijken welke je weg kan laten. Er zijn er 2 die aangegeven staan als NC (kun je evt de 3e groudn op aansluiten).

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:05
TPA zijn je aansluiten voor Firewire, niet voor Audio.

Houdt er verder rekening mee dat als er op deze Centurion Left en right out return opzit je geen geluid meer hebt aan de achterkant, alleen aan de voorkant.