Toon posts:

mail van site host

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een site. Eerst deed ik het via geocities en dan .tk. Dat terzijde. Nu kan ik via mijn host een e-mail aanmaken. Stel dat mijn site www.goed.nl is. Ik maak dan een mail aan van:
info@goed.nl. Dat lukt dus wel. Maar hoe kan ik deze mail ontvangen? Kan ik microsoft outlook zo instellen dat ik daar de mailtjes ontvang? En als dit kan.. Hoe?

Alvast bedankt

Verwijderd

Ik zou eens even contact opnemen met je host, die kan je verder helpen, wij niet... Gewoon ff op site van je host kijken dus, of even met ze bellen/mailen...

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-01 11:56
In theorie is het vaak zo dat je dit in Outlook/Outlook Express kunt ophalen ja. Sommige webhosters hebben er ook nog webmail bij en anders kun je zelf webmail op je site installeren dmv wat PHP-scripts oid.
Hoe je je mail in Outlook moet ophalen kan per webhostingprovider verschillen. Bij de een moet je bijvoorbeeld als ene gebruikersnaam met wachtwoord inlogggen en bij de ander dient je hoofd emailadres als je gebruikersnaam. Bij de een kun je met de zelfde gegevens inloggen die je ook voor je ftp, mysql, etc. gebruikt, bij de ander is er een apart account voor.

Kortom: informeer even bij je webhoster.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Bel gewoon even met de partij die je dit aanbied, die heeft vast wel een helpdeskpagina of een helpdesk voor vragen over hun product.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.