Toon posts:

QMS 150 photoprinter

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta op het punt deze photoprinter te kopen, is het wat. Ik kan er geen details voor vinden.
Zoals type en afmeting. Soort catridge erin gaat. dpi en verbruik.

Heeft er iemand meer informatie over deze foto printer, misschien ervaring. Ik wil er zelf mijn vakantie kiekjes ermee afdrukken maar wel details bewaard houden. Daarom is inktjet geen optie, net iets te wazig.

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:20

vr6-only

Blub Blub

canon ipx 5000 niet goed genoeg ?

ik heb hem zelf en hij levert goed kwaliteit hoor

[ Voor 5% gewijzigd door vr6-only op 16-04-2005 20:15 ]

It ain't stupid if it works!

Verwijderd

Topicstarter
ik kan hem voor 10 euro kopen

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

waarom in godesnaam dan dit topic :?
Tenzij je 's avonds onder een brug slaapt lijkt mij 10,- wel een overkombaar bedrag...

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Verwijderd

Topicstarter
ik wil niet helemaal heen en weer naar almere rijden om voor 10 euro een fotoprinter te kopen die ik gelijk de vuilnis in kan werpen. Mijn tijd is daar net iets te kostbaar voor.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Ik heb op m'n werk ook een fotoprinter liggen, ligt er al 2 jaar ofzo. Geeft prima resultaten.

alleen, ook zo'n ding als door jouw genoemd... speciale cartridge (3 kleuren"spoel" ofzo, en een soort afdeklaag) en eigen formaat papier. Leuk, maar juist die dingen zijn duur / vrijwel nergens te krijgen.

edit: jahoor, idd

http://www2.computerunive...o_box_.asp&urlmapped=true

50 vellen, 51 eur... nee, dat schiet op ;)
Kun je ze beter doorsturen naar kruidvat/hema/ah ofzo.

[ Voor 35% gewijzigd door DJSmiley op 16-04-2005 20:43 ]

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-02 08:43
De qms 150 had bij mij nog een andere betekenis :).

Nu Redelijk overbodig:

offtopic:
De printer is "Discounted" in 1992, ik kan me niet voorstellen dat er toen al fatsoenlijke afdrukken uitkwamen welke nu beter zijn dan een inkjet. Hier de Minolta link: http://printer.konicamino...writer_series_sup.htm#150.

[ Voor 22% gewijzigd door leon1e op 16-04-2005 20:46 ]

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ding is dus 13 jaar oud, kost 10 euro, je moet er een eind voor rijden... Koop gewoon een moderne, nieuwe inkjet voor 3-4x zoveel, maar wel veel moderner en hoogstwaarschijnlijk beter. Met garantie enzo... Inktcartridges waar makkelijk aan te komen zijn, noem maar op.

Bovendien is het nog maar de vraag of die cartridges van die QMS 150 nog vol zitten en hoelang ze meegaan.

Kortom: je vraag is wel beantwoord denk ik: niet doen. Verder vind ik een "moet ik dit kopen"-topic voor een printer van 10 euro een beetje overdreven.

[ Voor 18% gewijzigd door Grrrrrene op 16-04-2005 22:54 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.