Ik heb nu even een ander systeem en daar heb ik de harde schijf in van een andere pc maar nu wil ik in de mijn documenten map en dan zeg die dat ik geen toegang heb omdat ik nu een andere account heb hoe kan ik er alsnog inkomen??
zoekvraag, maar zal hem even snel beantwoorden:
rechtsklikken, security en dan take ownership
rechtsklikken, security en dan take ownership
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Zomah,
Deze vraag staat netjes in de Windows Operating Systems FAQ uitgelegd - daar waar je topic ook thuishoort
Omdat ik elke vorm van inzet in dit topic mis, ga ik dit topic sluiten - eigen inzet tonen is namelijk iets wat we belangrijk vinden op GoT
Deze vraag staat netjes in de Windows Operating Systems FAQ uitgelegd - daar waar je topic ook thuishoort
Omdat ik elke vorm van inzet in dit topic mis, ga ik dit topic sluiten - eigen inzet tonen is namelijk iets wat we belangrijk vinden op GoT
Sorry Zomah, maar dit is niet wat we verstaan onder een goede topicstart. Ik mis namelijk nog een hele hoop informatie aan je topicstart, waaronder welk Operating System je gebruikt, of deze ook up-to-date is, wat voor rechten je user-account heeft waar je mee werkt. Ook zie ik weinig inzet van jou kant betreffende wat je zelf al gedaan hebt, waar je naar gezocht hebt en de oplossingen die gegeven werden geprobeerd hebt en waarom die niet werkte. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens goed door, daar staan wat pointers in over hoe je wel een fatsoenlijke topicstart moet maken.
Signature
Ga terug naar je eigen subforum! 
Signature
Ik bedoelde Windows Operating Systems
Signature
Het heeft meer iets met permissies te maken dus waarom niet een move naar Beveiliging & Virussen?
Meh, tis een WOS vraag. Naar Windows Operating Systems dan maar?
Signature
Dan laten we hem hier staan \o/
Signature
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()