Bij mij hangt TV-beeld na verloop van tijd ineens. Het afspelen gaat een hele tijd goed, zelfs een hoop zappen/spoelen/etc. levert geen problemen op. Maar na een hele tijd stopt het beeld en kan ik helemaal niets meer.
Ik zie m'n muiscursor nog wel, maar het TV-beeld blijft hangen.
Welk hoor ik af en toe (na wat geklik/ESC) de menu-geluiden van MCE als ik met de muis beweeg, dus het lijkt alsof ie wel terug naar het menu is gegaan, maar het beeld niet bijwerkt.
Het enige wat (meestal) nog helpt is een reboot.
Ook heb ik in MCE vaak dat het beeld helemaal in de war raakt. Dan zie ik ipv buttons teksten van een van de vorige schermen en ook op de achtergrond schuiven 'oude' teksten langs. Dit blijft als ik naar een van de menu-opties ga, maar is weer weg bij resizen of als ie een venster echt opnieuw opbouwt (TV kijken bijv.).
Ik heb al de laatste drivers van m'n videokaart gedownload en heb ook alle updates van MS geinstalleerd.
Hopelijk weet hier iemand wat ik hieraan kan doen.
M'n specs staan in m'n sig.
Ik zie m'n muiscursor nog wel, maar het TV-beeld blijft hangen.
Welk hoor ik af en toe (na wat geklik/ESC) de menu-geluiden van MCE als ik met de muis beweeg, dus het lijkt alsof ie wel terug naar het menu is gegaan, maar het beeld niet bijwerkt.
Het enige wat (meestal) nog helpt is een reboot.
Ook heb ik in MCE vaak dat het beeld helemaal in de war raakt. Dan zie ik ipv buttons teksten van een van de vorige schermen en ook op de achtergrond schuiven 'oude' teksten langs. Dit blijft als ik naar een van de menu-opties ga, maar is weer weg bij resizen of als ie een venster echt opnieuw opbouwt (TV kijken bijv.).
Ik heb al de laatste drivers van m'n videokaart gedownload en heb ook alle updates van MS geinstalleerd.
Hopelijk weet hier iemand wat ik hieraan kan doen.
M'n specs staan in m'n sig.