Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station
white paper power.app
nieuwe power.app 1550 (komt begin februari uit)
typefout
We spend our years as a tale that is told
Verder hebben we hier net een 2400-ding erbij, met dubbele voedingen, RAID, en alles wat je verder nog maar kunt verzinnen; werkt allemaal prima.
Verwijderd
De 1550 heeft nog geen raid maar komt eraan.Op woensdag 10 januari 2001 10:27 schreef Dutchman! het volgende:
zelfde geld zou ik toch niet willen zeggen, maar grote voordeel aan een 1550 of 2450 is de raid optie, scheelt een hoop uitval.
Ik zou zelf voor de 2450 gaan meer opties en
meer uitbreiding mogelijk heden de 1550 is mooi vanwege de hoogt (1U).
Bij die apps krijg je ook geen volledig OS maar een webserver geoptimaliseerde versie van WIN2k of Linux. Voor verdere vragen kan je me bellen.
/me werkt voor Dell
Verwijderd
Die verkopers zien het verschil niet zo goed(vandaar dat ik hier zit) Messchien dat hij het daarom zei.
Hoelang moet je nog bij dell?
Metzie heeft ook ooit bij dell gewerkt.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Verwijderd
/me heeft contract getekend [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]Op woensdag 10 januari 2001 11:16 schreef Metzie het volgende:
Henk, spank the seller!!
Hoelang moet je nog bij dell?
Metzie heeft ook ooit bij dell gewerkt.
heel relaxed.
/me is met metzei begonnen bij Dell
Ik zou graag een "Win2k server" voor webvideo en een klein beetje hosting willen kopen wat raad je me aan.. Ik wil eigelijk wel minimaal 2CPU's en 2x18 Gb SCSI HD's voor storage en 512MB ram....
Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station
Damn, dat wist ik niet. Ik heb net een nieuwe telefoon, en heb je nummer nog niet geprogrammeert.Op woensdag 10 januari 2001 11:23 schreef Henkules het volgende:
[..]
/me heeft contract getekend <a href="i/s/smile.gif\" width=\"15\" height=\"15" target="_blank">[afbeelding]</a>
heel relaxed.
/me is met Metzie begonnen bij Dell
Mail ff je nummer naar me: danny_metz@randstad.nl dan kunnne we ff bellen.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Verwijderd
Als Je er raid bij wilt of de mogelijkheid tot moet je de 2450 nemen Is een 2U hoge machine met plaats voor 4 schijven,cdrom, Tape unit en dual processors.En een optie om Raid op het mobo te activeren(kan ook achteraf) scheelt zo'n fl 1000,- vergeleken met een losse insteek kaart. zie ook http://www.euro.dell.com/countries/nl/nld/bsd/products/spec_rkopt_2450_servers.htmOp woensdag 10 januari 2001 11:43 schreef KMK het volgende:
Henkules>
Ik zou graag een "Win2k server" voor webvideo en een klein beetje hosting willen kopen wat raad je me aan.. Ik wil eigelijk wel minimaal 2CPU's en 2x18 Gb SCSI HD's voor storage en 512MB ram....
verder ga ik niet want ik denk niet dat dit forum daarvoor bedoeld is.
je kan me altijd mailen
, en ik heb maar een beperkt budget
Verwijderd
sorry draai hier geen ICQ en kan hem ook niet installen hierOp woensdag 10 januari 2001 13:29 schreef Dutchman! het volgende:
webservers heb ik ook nodig Henkules
, en ik heb maar een beperkt budgetMijn 'probleem' is een beetje dat ik alle services moet kunnen draaien, dus ook een primairy en secondairy DNS. Dan kom je al snel op twee bakken uit. Ik dacht dat twee van die Powerapp 100C's (evt met 512 MB each) daar krachtig genoeg voor zijn, om ook nog als mail/www/ftp/mysql server te kunnen dienen. Een leuk 2450'je met raid en alles erop en eraan past wel in het budget, maar geen twee... contact me anders even 34691080
kan je me mailen op henk_willemse@dell.com