div met table reset de margins

Pagina: 1
Acties:

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Topicstarter
Ik heb een tabbed view in html gemaakt; maar ik krijg deze niet helemaal inorde.

Voorbeeld
Het gaat om de 1ste <table> in het eerste tabblad, als ik deze <table> eruit haal, dan worden alle overige tabs mooi getoond.

Met deze <table> tag erin, worden de overige tabs wel netjes getoond; maar hun content wordt niet meer mooi in de body van het panel geplaatst. Ik kan dit gedrag niet echt verklaren en daarom plaatst ik het even hier. Zowel FF als IE vertonen dit gedrag, dus lijkt het me niet zozeer om een bug te gaan. Iemand die mij kan aantonen waar het precies mis gaat?

Verwijderd

je html is nogal een enorme zooi, dikke gok dat het daardoor komt (van al die geneste tabellen wordt al helemaal niemand blij)

• -FoX-
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Topicstarter
Neen; het gaat om de html op de eerste tab.
HTML:
1
2
3
4
5
6
<table class="detail" cellpadding="0" cellspacing="0" border="1">
    <tr>
        <th><h3>Personal data</h3></th>
        <td>test</td>
    </tr>
</table>

Dit stukje om precies te zijn; als ik dit stukje gewoon vervang door tekst of eender wat buiten een <table>, dan gaat het wel goed.

• Tommetje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-11-2024
Ik heb eigenlijk geen flauw idee wat je bedoelt. Het enigste verschil wat ik zie dat er bij het eerste tablblad om de content een blauw randje zit, en bij de rest niet. Of bedoel je dat ook? *Firefox 1.0.3 btw*

Hoi!

• -FoX-
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Topicstarter
Inderdaad, dat bedoel ik..

Haal ik de table in het eerste tabblad weg, dan werkt het allemaal wel perfect. Dus neem ik aan dat het die is die de rommel veroorzaakt.

• Tommetje
Hhmm, ik zie niet iets wat je fout doet, maar zoals mophor al zei ongeveer zei, je hebt bij dat eerste tabblad 3 tabellen in een, en dat vind een browser (en een semantiek-fan :P) niet zo leuk. (Lees: browsers struikelen er (vaak) over). Waarom gebruik je dat eigenlijk? Ik denk dat het probleem idd. daar aan ligt. ;)

Hoi!

• -FoX-
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Topicstarter
Deze HTML code wordt eigenlijk allemaal gegenereerd, vandaar dat hij er ook niet zo smakelijk uit ziet. Maar ik denk niet dat daar het probleem kan liggen. Je kan als je wil toch gewoon 100 tabellen in elkaar nesten?!

• Tommetje
-FoX- schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 20:58:
Deze HTML code wordt eigenlijk allemaal gegenereerd, vandaar dat hij er ook niet zo smakelijk uit ziet. Maar ik denk niet dat daar het probleem kan liggen. Je kan als je wil toch gewoon 100 tabellen in elkaar nesten?!
Nou uhm, in theorie misschien, maar browsers don't like that ;). Als een browser veel geneste tabellen moet gaan weergeven dan gaat 'ie op den duur 'gewoon' fouten maken.

Maar eerlijk gezegd heb ik ook geen idee waar het anders aan zou kunnen liggen.

(Dit is nog wel een leuke site die ik net tegen kwam :) )

Hoi!

• -FoX-
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Topicstarter
Leuke site!
Op zich heb ik er geen problemen mee om het design te veranderen naar css forms ipv forms die zich in de tabellen bevinden. Maar bepaalde tabellen worden ook vanuit de backend opgebouwd, en dus moet deze manier van opbouwen ook aangepast worden.

Vind het een zeer vreemd probleem, een bug kan het toch niet zijn?
Pagina: 1