Toon posts:

nieuwsbrief 2x

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik denk neit dat dit het juiste deel is maar anders weet ik het niet.
ik krijg sins een week 2x per dag de tweakers nieuwsbrief... als ik hem 1 keer lees is voldoende.
ik hem maar 1 account op dit adres dus ....

wat kan ik er aan doen ?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Nou in SG zit je niet goed hoor, voortaan mag je vragen en dergelijke over T.net in Frontpage Algemeen plaatsen :)

Denk dat ze hem zo moven ;)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Zoals gezegd: 1 (een) move :Y)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Meld je eens af met het bewuste e-mailadres en kijk dan weer eens of je er twee krijgt.

Verwijderd

Topicstarter
ga ik nu proberen bedankt

zlefs het afmeld mailtje kwam 2x |:(

en ook het aanmeld e-mailtje komt 2 keer ...

wat is dit voor gezeur ik vind hem leuk maar 1x lezen is voldoende.

het is best vaag want als ik instel om 09.00 dan lees ik hem met webmail op stage daar staat die maar 1 keer in me inbox zodra ik thuis me inbox open komt die 2x binnen :S

en als ik hem niet eerst webmail lees komt die ook 2x (lees in het weekend)

echt vaag

ik meld me nu opnieuw aan en kijken wat het morgen doet.

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 12:27 ]

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Je rommelt vast iets met aliasen, forwards of meerdere accounts in je email-client of op de server. Vergelijk de headers van de duplicaten eens met elkaar om te zien waar er gesplist wordt. Als t.net er 2 verstuurd hebben beide berichten het zelfde message-id.

Verwijderd

Topicstarter
aliassen heb ik wel maar wel raar dat alle mails van tweakers 2x komen, aanmelden afmelden en nieuwsbrief.

het gaat om een standalone machine dus niks met servers ik werk wel met outlook rules en ik bedenk me nu dat ik weet waar het aanligt.. :| stom stom stom

2 regels aangemaakt 1 met nieuwsbrief en 1 met tweakers in het ond. naar de map nieuwsbrief verplaatsen.

ik ga daar maar eens na kijken, dan verklaard waarom ik hem thuis 2x zie en online maar 1x.

hier had ik eerder op moeten komen :|

iig bedankt voor de support.
Pagina: 1