Toon posts:

[2003] Log off via een GPO werkt niet*

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit al enigetijd met een probleem. Heb op Google en Tweakers al het één en ander opgezocht en voor me gevoel zou het op deze wijze ook moeten werken. Het probleem is dat de user niet word afgemeld wanneer de aanmeldingstijd verstreken is. De rest van de gpo instellingen werken echter wel. De afbeelding hieronder geeft aan hoe ik deze instelling heb toegepast.Het besturing systeem bestaat uit een Windows 2003 Server std.

Afbeeldingslocatie: http://www.martijnos.com/gpo.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2005 19:22 ]

Verwijderd

Move PNS > WOS + titelfix

Overigens mag je best wat meer informatie geven. Zoals welk OS je clients draaien en wat voor tijd je ingesteld hebt.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
In welke policy zit je dit te wijzigen? zoals JSS zegt zou het wel fijn zijn als je wat meer info geeft. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) daarover nog eens na :) Welke foutmeldingen krijg je? Wat heb je allemaal al geprobeerd? Hebben we het over terminal server connecties of werkstation-logons?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
zoals in je vorige topic ook al is vermeld, (met nb een link erbij WAAROM het niet werkt), het kan niet met deze GPO, hij disconnect alleen de geopende sessies, hij logged de user niet af

This security setting determines whether to disconnect users who are connected to the local computer outside their user account's valid logon hours. This setting affects the Server Message Block (SMB) component.

When this policy is enabled, it causes client sessions with the SMB server to be forcibly disconnected when the client's logon hours expire.

If this policy is disabled, an established client session is allowed to be maintained after the client's logon hours have expired.

is toch niet zo moeilijk om te snappen dan :?

[ Voor 59% gewijzigd door Zwelgje op 16-04-2005 21:12 ]

A wise man's life is based around fuck you

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
En laten we even verder gaan in Log-off met GPO. Meerder topics over hetzelfde zijn op GoT niet toegestaan. Lees daaroverf Algemene gedragsregels (Netiquette) even ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.