[stats] Hoeveel bezoekers krijg ik daadwerkelijk?

Pagina: 1
Acties:

• vormstreber
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-04-2023

vormstreber

Neti pot fan sinds 1981

Topicstarter
Het gaat om deze stats van mijn website:
stats

Als je kijkt bij de samenvatting dan zie je dat ik gemiddeld ruim 5000 bezoekers krijg.
Dit zie je ook terugkomen als je bij de activiteit kijkt: directe link

Maar het gekke is dat wanneer je gaat kijken welke pagina's ze dan daadwerkelijk aan het bekijken zijn, dat het aantal veel lager ligt (300 bezoekers gemiddeld): directe link

Zie ik hier iets over het hoofd, of heb ik daadwerkelijk nu 6000 bezoekers. En zo ja, wat 'bezoeken' zij dan ipv mijn pagina's?

www.gijsbesselink.com

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11-2025

dusty

Celebrate Life!

ik kijk even naar vrij 15-4-2005, 440 pageviews ( 440 pagina's opgevraagd dus. ) en dat door 6774 bezoekers.. dat is toch wel snel 0.06 pagina's per bezoeker..

Ik gok dat er gewoon weg iets niet in de statistieken klopt.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ge-hotlinkte afbeeldingen? Geeft geen pageview maar wel een bezoeker...

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-10-2025

Technicality

Vliegt rechtsom...

Waarom is je site zo klein? (qua formaat/pixels) : FF 1.02 hier.

Verwijderd

dusty schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 18:58:
ik kijk even naar vrij 15-4-2005, 440 pageviews ( 440 pagina's opgevraagd dus. ) en dat door 6774 bezoekers.. dat is toch wel snel 0.06 pagina's per bezoeker..

Ik gok dat er gewoon weg iets niet in de statistieken klopt.
Ik denk dat het wel klopt want het is een systeem dat gewoon door bedrijven enzo wordt gebruikt.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11-2025

dusty

Celebrate Life!

een bezoeker vraagt minimaal 1 pagina op ( anders is het geen bezoeker.. maar iemand die alleen een plaatje van je server haalt, dat kan (en hoor) je niet als bezoeker te tellen.

Dat betekent dus dat het gemiddelde pagina van een bezoeker op zijn minst 1 moet zijn, dat is hier niet het geval. dus een van de twee getallen klopt gewoon weg niet.

Welke niet klopt kunnen mensen hier niet zeggen, kan je alleen aanbevelen om een andere statistiek programma te gebruiken dan je huidige.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1