Toon posts:

Aantal clones / user op irc

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Lo,
Ik draai atm een ircd'tje (ultimate2.8.9 & anope services)
Ik heb een bnc'tje geïnstalleerd, maar vanaf ik er 3 users in steek krijge ze direct een gline...
reden: -backstageweb.be- *** Network-Global -- from Enforcer : G:Line added for *@80.247.212.1 on Sat Apr 16 16:16:53 2005 GMT (From Enforcer for 5 minutes, Reason: Cloning is not permitted on this network. Max 2 connections per host)
klotig vind ik dit... ik zit al me hele services.conf en ircd.conf af te zoeken waar dat zou kunnen staan + andere mogelijkheden, iemand een id waar ik kan vinden hoeveel connecties er per host toegestaan zijn?

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03-2025
vaak moet je aan de mods van het irc-netwerk speciaal toestemming vragen voor voor het toelaten van meerdere users via een BNC.
Ik zit zelf altijd op Quakenet en daar moet dat namelijk ook. Misschien eens het proberen waard.

suc6

[ Voor 3% gewijzigd door Rossi op 16-04-2005 18:40 . Reden: typo ]

Verwijderd

Topicstarter
wel ik heb al aan mezelf gevraagd of ik daar toestemming voor krijg hoor...
Ik draai zelf de irc!
:p

dus mot ik vinden waar je dat insteld :) en liefst voor 1 host p unlimited nemen, dus de host van de bnc, iemand id'tje?

Verwijderd

Lol, net als de 1ste reply fout gekeken, je host zelf je IRC netwerk.

Ik heb dan eigenlijk geen idee

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2005 18:41 ]

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03-2025
oke, hoi, ik ben dus echt weer helemaal wakker, dat blijkt :P sorry, beetje slecht gelezen, dom dus 8)7

Verder weet ik daar helaas niets op, niet echt verstand ervan

[ Voor 9% gewijzigd door Rossi op 16-04-2005 18:42 ]

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

code:
1
/msg operserv exception add *.example.com [nummer]

Zou moeten werken gok ik :P

[ Voor 19% gewijzigd door DR op 16-04-2005 18:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
zal ik direct es probere zie
alvast bedankt :)

Verwijderd

Topicstarter
MACHEERT
tnx
*gives u a hug* :p zat ek een goed uur op te zoeke :p

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Of je zet het gewoon in je ircd.conf, bij hybrid heet dat 'number_per_ip', dunno hoe dat ultimate heet :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hoi neetro, welkom op GoT

Als je de documentatie doorgenomen had was je hier vanzelf wel achtergekomen. Daarnaast denk ik dat je onze policy en FAQ (zie boven aan de topiclist) eens door moet nemen. Je topicstart voldoet nl totaal niet aan deze policy. Verder is een irc-daemon iets wat je beter in Software Algemeen neer kan zetten.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.