Ik ben nu al een hele middag bezig met zoeken naar oplossingen op het web maar geen heeft mij eigenlijk een antwoord gegeven op mijn werkelijke probleem.
Het probleem :
Ik heb vanmiddag PHPDev 5 Beta gedownload en geprobeerd te installeren.
Wanneer ik Apache 1 en Apache 2 probeer op te starten start alleen apache 1 op.
Ik kan wel aanklikken Apache 2 en dan start service maar hij geeft alleen heel snel een Dos prompt venstertje wat zo snel verschijnt en verdwijnt dat het onmogelijk leesbaar is op een paar kleinigheden na dat hij aangeeft dat hij iets niet kan vinden maar ik kan het niet eens aanklikken plus dat wat ik zie wel herkenbaar is als een gedeeltelijk venster. Hierna is Apache 2 nog steeds niet gestart.
Het vreemde is dat mijn systeem pas gelden opnieuw geïnstalleerd is. (gister) en daarvoor PHPDev 5 Beta en apache 1 en 2 prima werkten.
Nu echter niet meer.
Heeft iemand misschien een oplossing?
Alvast bedankt.
Het probleem :
Ik heb vanmiddag PHPDev 5 Beta gedownload en geprobeerd te installeren.
Wanneer ik Apache 1 en Apache 2 probeer op te starten start alleen apache 1 op.
Ik kan wel aanklikken Apache 2 en dan start service maar hij geeft alleen heel snel een Dos prompt venstertje wat zo snel verschijnt en verdwijnt dat het onmogelijk leesbaar is op een paar kleinigheden na dat hij aangeeft dat hij iets niet kan vinden maar ik kan het niet eens aanklikken plus dat wat ik zie wel herkenbaar is als een gedeeltelijk venster. Hierna is Apache 2 nog steeds niet gestart.
Het vreemde is dat mijn systeem pas gelden opnieuw geïnstalleerd is. (gister) en daarvoor PHPDev 5 Beta en apache 1 en 2 prima werkten.
Nu echter niet meer.
Heeft iemand misschien een oplossing?
Alvast bedankt.