Ik heb een zeer grote hoeveelheid OutlookExpress bestanden, plm 1,7 gb. Ruimte zat, geen probleem en ze zijn goed georganiseerd. Ik draai van mijn datadisks elke week een volledige backup op tape en elke dag een dagtape met veranderde bestanden. Het probleem is dat elke keer dat ik OE gebruik ALLE bestanden van OE een nieuwe datum krijgen dus ook archiefmappen die ik bijna niet gebruik. Het gevolg is dat ik ook trouw elke dag een volledige backup op tape krijg maar ik wil dat helemaal niet. Wie weet waarom die datums veranderen en of ik dat eventueel ergens uit kan zetten?
Als je niet autoarchiveerd zou dat toch helemaal niet moeten gebeuren? En kun je geen xdiff oid gebruiken? Ik pas je topictitel nog even aan 
[o][XP] Outlook E. bestanden krijgen huidige datum?[/] > [OutlookExpress]Archiefbestanden worden aangepast bij start*
[o][XP] Outlook E. bestanden krijgen huidige datum?[/] > [OutlookExpress]Archiefbestanden worden aangepast bij start*
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Spider, xdiff kan in niet gebruiken omdat mijn Tapeware via een database bijhoudt wat er op tape staat. En het is nou juist het probleem dat ik nergens in de OE instellingen kan vinden die met autoarchive ofzo te maken hebben of waar ik archiefmappen kan 'uitzetten'.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 11:05 ]