Toon posts:

[MCE] MSN Messenger binnen media center

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan de msn optie niet vinden!

zodat je dus kan msnnen tijdens media center... Ik weet zeker dat het erin zat en ik heb alles nagelopen en het zou onder meer programma's moeten staan maar het is foetsie!

hoe kan ik dit herinstalleren/herstellen/toevoegen?

Verwijderd

Deze optie staat onder programma's en dan messenger in (MCE). Als deze daar niet bij staat, kun bij software en dan "windows onderdelen" toevoegen deze opnieuw installeren.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2005 17:16 ]

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-04 23:36
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 17:12:
Deze optie staat onder programma's en dan messenger in (MCE). Als deze daar niet bij staat, kun bij software en dan "windows onderdelen" toevoegen deze opnieuw installeren.
Maar dan heb je een oude versie. Ik heb inmiddels MSN 7.0 geinstalleerd, maar die is weer niet beschikbaar in MCE.
Weet iemand hier iets op?
Of moet ik de oude versie maar gebruiken?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

maikel - in plaats van dit topic te kapen kan je misschien beter even je eigen topic starten?

Verwijderd

Topicstarter
maikel schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 19:40:
[...]

Maar dan heb je een oude versie. Ik heb inmiddels MSN 7.0 geinstalleerd, maar die is weer niet beschikbaar in MCE.
Weet iemand hier iets op?
Of moet ik de oude versie maar gebruiken?
dat probleem heb ik nu dus ook ! heb iig windows messenger erop gezet maar dat mocht niet baten!

Verwijderd

Topicstarter
maikel is welkom :)

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-03 16:40

Nss

The Dude Abides

mce maakt gebruik van windows messenger, staat dus los van msn messenger.
ik heb msn 7.0 probleemloos draaien en daarnaast kan ik in media center ook gebruik maken van de messenger functie, die dus via windows messenger loopt. daar zal je het probleem dus moeten zoeken.

Verwijderd

Ik kan msn messenger niet eens installeren op windows mce :r

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-04 23:36
Wat is het probleem dan precies? Ik kon 'm gewoon downloaden en (naast Windows Messenger) installeren hoor.

Verwijderd

ik krijg de volgende error:

Afbeeldingslocatie: http://img213.echo.cx/img213/75/foutmelding2jk.jpg
Pagina: 1