Toon posts:

[XP] Twee verschillende wallpapers op dual monitor *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Radeon 9600 Pro met daaraan vast 2 identieke monitoren. Primaire monitor (1) is hoofdmonitor en secundaire monitor (2) extended desktop.

Nu lijkt het mij leuk om op elke monitor een eigen wallpaper te zetten. Maar jammer genoeg wil windows alleen de wallpaper van de primaire monitor clonen naar de secondaire.

Weet iemand een programma oid waar dit wel mogelijk mee is.

• Kuhlie
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik heb er geen ervaring mee, maar kan je niet die 2 wallpapers zelf aan elkaar plakken en als wallpaper instellen?

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
UltraMon is daar een mooi tooltje voor. :)

Verwijderd

Topicstarter
Tnx dit is idd wat ik zoek

Verwijderd

Topicstarter
Kuhlie schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 16:09:
Ik heb er geen ervaring mee, maar kan je niet die 2 wallpapers zelf aan elkaar plakken en als wallpaper instellen?
Dit gaat helaas niet doordat windows die breedere wallpaper als nog op 1 monitor propt, en vervolgens ditzelfde op monitor 2 doet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 16:13:
[...]

Dit gaat helaas niet doordat windows die breedere wallpaper als nog op 1 monitor propt, en vervolgens ditzelfde op monitor 2 doet.
dit is niet waar. je kunt instellen dat windows de wallpaper "naast elkaar" zet. maar dan nog moet je steeds een zelf 2 wallpapers aan elkaar vastplakken en op beide monitoren dezelfde resolutie gebruiken.

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-03 04:02

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Inderdaad, je kunt ze gewoon met Photoshop oid aan elkaar plakken en dan instellen als wallpaper. Moet je wel 'naast elkaar' of 'spreiden' kiezen. Zelfde resolutie hoeft trouwens ook nieteens. Ik heb 1400*1050 en 1280*1024 naast elkaar en dat werkt prima.

[ Voor 33% gewijzigd door Positron op 16-04-2005 16:39 ]

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Positron schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 16:37:
Inderdaad, je kunt ze gewoon met Photoshop oid aan elkaar plakken en dan instellen als wallpaper. Moet je wel 'naast elkaar' of 'spreiden' kiezen. Zelfde resolutie hoeft trouwens ook nieteens. Ik heb 1400*1050 en 1280*1024 naast elkaar en dat werkt prima.
Kan ultramon beter gebruikt worden. Daar kun je per monitor instellen welke wallpaper je wilt hebben ;)

Verwijderd

Topicstarter
LifeTecH schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 16:39:
[...]

Kan ultramon beter gebruikt worden. Daar kun je per monitor instellen welke wallpaper je wilt hebben ;)
Ik heb nu ffetjes zitten klooien met ultramon, en moet zeggen dat het idd erg goed werkt

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 16:51:
[...]

Ik heb nu ffetjes zitten klooien met ultramon, en moet zeggen dat het idd erg goed werkt
idd, vooral een tweede taakbalk op het extra beeldscherm is handig. Plus de mogelijkheid om shortcuts te maken, voor bijvoorbeeld het actieve venster met een toetscombinatie naar het andere scherm te verplaatsen.

Prachtig programma :Y)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Thot2,

Over welke Windows versie gaat het hier? In Windows Operating Systems is dit verplicht om in je topic titel te zetten (zie hierover ook de Windows Operating Systems Policy) - als je hem nog eventjes vermeld pas ik je topic titel even aan :)

Verwijderd

Topicstarter
het gaat om windows xp pro met sp2
Pagina: 1