Act Labs Force RS seriele module

Pagina: 1
Acties:

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:25

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Topicstarter
Ben sinds enkele dagen de trotse eigenaar van een Act Labs Force RS Wheel met de standaard pedalenset, en de serial FFB module (insteekcartridge die de ffb regelt via gameport ipv USB)

Nu kom ik er dus achter dat deze seriele aansluiting enkel werkt in win98(se) en ME.

Nu is er een module te koop waarop zowel de seriele als de USB connector zit, en ik deze wss zal moeten aanschaffen wil ik het onder Win XP/ Win 2K gebruiken.

De drivers zijn ook enkel voor eerdere win versies, en voor XP bestaat er enkel een USB driver die dus logischerwijs niet pakt... :(

Nu is de module 65€ en das meer dan ik voor het stuur betaald heb, en beetje een bummer...

Nu zou ik een multiboot op me pc kunnen installeren zodat ik onder bv 98se racegames installeer en ze dan dus wss wel via gameport kan spelen.

Nu is mijn vraag, zijn er mensen met ervaringen met deze seriele module en hebben em eventueel wel onder winXP draaiende? eventueel via wat tweaks ofzo!? er is een hardware detectie maar krijg geen driver geinstalleerd, zodat het stuur niet zichtbaar word in spelbesturingen.

Is voor een multiboot een ME interresanter tov een 98se install ivm DX9c of andere (usb)driver issues? :?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:25

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Topicstarter
Niemand die de seriele comport module gebruikt in zijn ActLabs Force RS stuur icm Win XP ? :/

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®