120mm fans

Pagina: 1
Acties:

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-02 17:17
Hoi mensne,

ik heb neit zo'n ervaring met overclocken etc etc. maa rik weet nu wel dat mijn kast veel te warm wordt.
maar da tkomt eignelijk omdat ik geen air intake of outlet heb. ik ben nu dus op zoek naar simpele goedkope 120mm fans, die op zn minst ongeveer 50cfm aan lucht bewegen en neit te veel lawaai maken.
nou ben ik rond gaan kijekn in de price watch, maar dat duurt eignelijk best wel lang en ik zie daar allemaal fans met toeters en bellen met ledjes etc, maar da theb ik allemaal neit nodig.
heb dus gewoon een simpele nodig aangezien je het in mn kast toch niet gaat zien.

ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en kan helpen

groetjes
waqar

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-01 22:41
ga gewoon naar een van die winkels in price watch die de toeters en belle fans verkoopt.
wedden dat ze ook normale fans hebben.

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

neem bijvoorbeeld de Papst 4412FGL die verplaatst 55.3 cfm bij 26 dB
of als het stiller moet de Papst 4412/F2GLL verplaatst 'slechts' 41.2 cfm maar produceerd maar 18 dB

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.

• Metalrick
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:33

Metalrick

tcpdump ninja

kijk wel eerst of jouw behuizing zulke fans ondersteunt, ze nemen natuurlijk meer ruimte in dan de standaard 80mm fans

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 13:02
Ik heb net een Cooler Master SAF-S12-E1 gekocht. Kost rond de 12 euro en doet ongeveer 12 CFM met 13 dB-A. Niet zo goed als Papst, maar wel een stuk goedkoper en uitermate geschikt voor mij. Ben geen overclocker en wilde alleen een betere airflow in m'n kast (Antec Sonata).
(Ik krijg volgende week een passieve Zalman NB-cooler en een Zalman VGA cooler (VF700) en daarvoor heb ik een betere airflow nodig.)
Ik heb nu achter de standaard 120mm fan van Antec (niet zó stil) en voor de Cooler Master (wel stil).

Verwijderd

Die van Nexus zijn ook erg goed en komen sterk in de buurt van de Papst-fans die erg stil zijn. Echter zijn die van Nexus veel goedkoper (bijna de helft) :)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
wil je de beste fans die het stilst zijn neem dan papst fans, ze zijn alleen wel een beetje prijzig maar dan heb je ook wat, heb er zelf 1 op me rad zitten en die is op iets minder dan 7 volt onhoorbaar :)
Pagina: 1