日本!🎌
Professioneel Hyves-weigeraar
het is gewoon stom toeval dat je een keer 4 dezelfde ziet.
behalve als (zoals wouter tinus zegt) je het constant heb, dan is er iets mis (met waarschijnlijk jouw systeem)
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Degene rechtsbovenaan, achter de skyscraper hoort daar niet.
Maargoed, opera doet wel vaker vreemd, misschien weet crisp wat er aan de hand is
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Zoals moto-moi al zegt is die ene bigad rechtsbovenin fout, die mag daar niet verschijnen.
* crisp gokt op een DOM-bug door verouderde versie Opera
[ Voor 54% gewijzigd door crisp op 17-04-2005 01:44 ]
Intentionally left blank
Ik zal eens kijken of ik een simpele testcase kan bouwen om deze bug te melden aan Opera.
Edit: ik kan het probleem in een reduced testcase makkelijk reproduceren; ik zal het dus melden aan Opera samen met nog een andere bug die daardoor ook naar boven is gekomen
[ Voor 35% gewijzigd door crisp op 17-04-2005 15:01 ]
Intentionally left blank
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| <html> <head> <title>test</title> </head> <body> <div id="banner1" style="display:none"><div> <script type="text/javascript">document.write('<h1>Header<\/h1>');</script> </div></div> <div id="banner2"></div> <script type="text/javascript"> var banner = document.getElementById('banner1'); var oNode = banner.removeChild(banner.firstChild); document.getElementById('banner2').appendChild(oNode); </script> </body> </html> |
In o.a. IE, Moz/FF en Opera 7.54 krijg je als het goed is een (1) header te zien. Deze is middels javascript gegenereerd in de hidden division en wordt middels de DOM methoden removeChild/appendChild overgeheveld naar de zichtbare division.
Opera 8.0 beta x laat na het overhevelen echter 2x een header zien...
Het probleem zit 'm erin dat Opera na het appenden wederom de javascript uitvoert zo te zien.
[ Voor 6% gewijzigd door crisp op 17-04-2005 22:10 ]
Intentionally left blank